Quote (BebebBurns @ 21 Oct 2013 14:44)
Tollasissa jutuissa pitäis mainita noi perusteet miksei loma-asuntoa saa käyttää ympärivuotisesti.
Onko ne rakennettu höttösemmin, joten eivät kestä tavalla tai muutamalla ympärivuotista käyttöä?
siksi koska se alue on kaavoitettu loma tontiksi. siit johtuu se syy
e, tai siis vapaa-ajan tontiksi siis
This post was edited by Baa1 on Oct 21 2013 05:52am