Quote (Rzi @ 30 May 2014 21:03)
eipä tuo alinopeus haittaa sillä tavalla kun ei ole sen jälkeen kiire mihinkään ku alkaa ajamaan. ainut vaan että muilla on ja tulee metrin päähän kärkkymään ni siitä ne ongelmat tulee
traktorit voi sitte jo ohittaa
Alinopeus ei haittaa mitään, jos tajuaa antaa tietä niille, jotka haluaa ajaa siellä rajan tuntumassa tai ylikin.
Esim rekat ei haittaa, koska ne tekee vaan työtään ja 89 on yleisesti rajoittimena.
Kyl se vituttaa, kun on vakionooeudensäädin päällä ja yhtäkkiä joku tulee perä eellä vastaan ja saa himmailla ja ohitella. Varsinkin jos ei ole ohitus mahdollisuutta. Sit vaan joutuu köröttelemään perässä. Ja kaikilla ei ole mahdollisuutta lähteä ajoissa liikkeelle jotta vois ajaa hiljaa. Toisilla vaan aikataulut on niin tiukat ettei sinne sovi köröttelyä.
Ite ajan kaikki ohi, mitä perä eellä vastaa tulee. En kuitenkaan kiusaa siellä liikenteessä. Valmistaudun ohitukseen siinä viivan tuntumas joskus lähellä eessä olevaa, joskus kauempana. Hyvällä kelillä oon tuntumassa, vesisateella kauempana. Riippuu siis tilanteesta.
Joo, oon jonkun mielestä hirveä ihminen kun oon puskuris kiinni, mut en roiku siinä kuin pakollisen. Jos en ohit, jättäydyn kauas. Eli lähellä ajan vaan kun valmistaudun ohitukseen. Se on lähinnä tapa.