☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev
1
276
277
278
279
280
332
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 70638
Replies: 3310
Track Topic
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#2771
Sep 13 2014 05:42pm
Stephanielta
illan paskin setti vaikka sitä on tullu vasta 10min...
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#2772
Sep 13 2014 06:11pm
Vähän väsyttää jo, mut Warfacee on pakko kuunnella. Siispä pari kaliaa
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#2773
Sep 15 2014 10:49am
51:18 np: Da Tweekaz - Little Red Riding Hood
https://soundcloud.com/qdance/isaacs-hardstyle-sessions-september-2014
Da Tweekaz on palannut!!!!!!!
Ei enää mitään hands up paskaa vaan KUNNON TURPAANVETOO!
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#2774
Sep 17 2014 12:31pm
Vuoden top5 biisi. Menen Loudnessiin.
np: Warface & Dark Pact - Watch Me Shoot This MF
https://soundcloud.com/valse-93/warface-e-dark-pact-watch-me-shoot-this-mf
This post was edited by Rocko on Sep 17 2014 12:31pm
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#2775
Sep 18 2014 05:16pm
Levy ostettu. Endless Voidista itestää voi maksaa sen 20e. Vuoden albumi.
This post was edited by Rocko on Sep 18 2014 05:16pm
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#2776
Sep 26 2014 03:34am
Hirvee läjä kaikkee uutta tullu, mut kun on ollu kipeenä, nii ei oo jaksanu luukuttaa. Vähän parempi olotila nyt, nii jaksaa taas
Vkl käyntiin tällä. Intro erityisesti mun mieleen.
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#2777
Sep 26 2014 03:44am
Ens viikolla lätty kouraan! Voi veljet tää on aivan SICK!
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#2778
Sep 29 2014 12:26pm
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#2779
Sep 29 2014 12:46pm
MM ja Titanin albumit kuunneltu läpi. MM vie voiton näistä, mut ei ihan ollu niin hyvä kun odotin. Vituttaa myös nää radioripit... Miksei voi antaa vaan täyspitkiä mixejä? Noh ei sit.
Yks parhaista.
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#2780
Sep 29 2014 01:33pm
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
276
277
278
279
280
332
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact