Quote (SekavaSamu @ 17 Oct 2013 17:39)
oma paskas siel haisee. Raha on aika yhdentekevä asia mulle. ei juuri tuota tuskaa jos jollain on sitä enemmän.
ite annan vähistänikin aika avokätisesti pois
Haluatko tilinumeron?

rahaa oo koskaa liikaa samuseni
