d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1275276277278279458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 15 2013 01:16am
Quote (Gastly @ Oct 14 2013 01:33pm)
eiks tääki ajatus kuulu siihe salaliittohörhöalakulttuurii?


ai kuinka niin? perusteleppas nyt hyvin tai lopeta trollaaminen.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 15 2013 01:34am
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288609640541.html

tällästä :D Kyl se niin menee, että kohta mikään työnantaja ei maksa palkansaajalle mitään, vaan se jotenkin
hoidetaan niin, että verovaroista menee. ilmanen työvoima on parasta ja orjuus.
Member
Posts: 1,328
Joined: Aug 29 2013
Gold: 10.31
Warn: 10%
Oct 15 2013 02:19am
Quote (SekavaSamu @ 15 Oct 2013 10:34)
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288609640541.html

tällästä :D  Kyl se niin menee, että kohta mikään työnantaja ei maksa palkansaajalle mitään, vaan se jotenkin
hoidetaan niin, että verovaroista menee. ilmanen työvoima on parasta ja orjuus.


huhhuh... tää o paha
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Member
Posts: 1,328
Joined: Aug 29 2013
Gold: 10.31
Warn: 10%
Oct 16 2013 02:02am
Quote (SekavaSamu @ 15 Oct 2013 22:15)


aika ihq uutinen
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 17 2013 08:29am
Quote (SekavaSamu @ Oct 17 2013 05:23pm)

haistan kateutta
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 17 2013 08:39am
Quote (Gastly @ Oct 17 2013 03:29pm)
haistan kateutta


oma paskas siel haisee. Raha on aika yhdentekevä asia mulle. ei juuri tuota tuskaa jos jollain on sitä enemmän.
ite annan vähistänikin aika avokätisesti pois
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 17 2013 08:41am
Quote (SekavaSamu @ 17 Oct 2013 17:39)
oma paskas siel haisee. Raha on aika yhdentekevä asia mulle. ei juuri tuota tuskaa jos jollain on sitä enemmän.
ite annan vähistänikin aika avokätisesti pois


Haluatko tilinumeron? :D

rahaa oo koskaa liikaa samuseni :)
Member
Posts: 3,286
Joined: Feb 24 2013
Gold: 65.33
Warn: 30%
Oct 17 2013 08:50am
gastly why do u blockd me? u just broke my hearth <3 /3
Go Back To Suomi Topic List
Prev1275276277278279458Next
Add Reply New Topic New Poll