d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1274275276277278458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,328
Joined: Aug 29 2013
Gold: 10.31
Warn: 10%
Oct 14 2013 06:00am
Quote (Swash @ 14 Oct 2013 14:05)
Kerranki samaa mieltä jostain asiasta sun kanssa.


:wub:
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 14 2013 06:33am
Quote (SekavaSamu @ Oct 14 2013 11:54am)
Omaa lastani en ikinä laittas kouluu

eiks tääki ajatus kuulu siihe salaliittohörhöalakulttuurii?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 14 2013 06:35am
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288337158897.html

naiset ei sais ajatella.

This post was edited by SekavaSamu on Oct 14 2013 06:36am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 14 2013 06:40am
Quote (SekavaSamu @ 14 Oct 2013 15:35)


:DDD
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 14 2013 01:09pm
Member
Posts: 4,105
Joined: Jun 3 2013
Gold: 56.48
Oct 14 2013 02:46pm

taasko suspit, vai lopettiko koska 10k? :)
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Oct 14 2013 02:56pm
Quote (SekavaSamu @ 14 Oct 2013 15:35)


Quote
metsästyksessä tarkoitus on surmata eläimiä, eikä se enää nykymaailmassa ole tarpeen hengissä säilymisen takia.


true dat, piffet kasvaa nykyään puissa ja nugetit saadaan maata viljelemällä :rolleyes:

välillä miettii että ihanko tosissaan noi paskalehtien editorit noita laittelee tonne vaiko trollailumielessä :D
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 14 2013 03:09pm
Quote (Pavise @ 14 Oct 2013 22:56)
true dat, piffet kasvaa nykyään puissa ja nugetit saadaan maata viljelemällä :rolleyes:

välillä miettii että ihanko tosissaan noi paskalehtien editorit noita laittelee tonne vaiko trollailumielessä  :D


...vai saisko ne sil lisää ostajia lehdilleen? Ei kai noiden lehtien tarkoitus ole kun myydä vaan lisää ja näyttäis toimivan.
Member
Posts: 1,328
Joined: Aug 29 2013
Gold: 10.31
Warn: 10%
Oct 14 2013 03:12pm
Quote (CHCL @ 14 Oct 2013 23:46)
http://gyazo.com/64dccb57cc2d4e6b9e4d07bb80a97446.png
taasko suspit, vai lopettiko koska 10k? :)


pitää paussia jspeest, just keskusteltiin et jos jani pitäis pidemmä paussi
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Oct 14 2013 03:32pm
Quote (hartwall @ 15 Oct 2013 00:09)
...vai saisko ne sil lisää ostajia lehdilleen? Ei kai noiden lehtien tarkoitus ole kun myydä vaan lisää ja näyttäis toimivan.


ite ainakin boikotoin tollasten takia aika huolella noita lehtiä just.. :unsure:

vaikka kukin tavallaan tietysti, jos haluaa ostaa tollasten "laadukkaiden" nettiuutisten takia fyysisen kopion mikäs siinä sitten
Go Back To Suomi Topic List
Prev1274275276277278458Next
Add Reply New Topic New Poll