Quote (SanHose @ 28 May 2014 23:50)
Typerintä tossa vielä että tämä on ainakin sanojensa mukaan täysikänen,
ja uskoisin että väkisin osaa laskea mopoikäisen 15 vuotiaaksi vaikka kuinka vajaa olisikin.
Että oli minkä näkönen ja kokonen vaan niin luulis että tajuais jättää junnut sentään rauhaan.
Ei ne kuitenkaan juurikaan provosoinu muutaku sanomalla et "oot niin naamat etten anna sun ajaa tätä"
Joo en muista kovin tarkkaan mitenkä siinä uutisoitiin rintakarvoista

Mutta varmaan jotain tuohon suuntaan

Totta. Toisella kevari ja toisella mopo. Ei voi olla niin sekasin/tyhmä, että luulee niiden olevan niin sanotusti "omassa sarjassa" tosin tää 16vuotiashan oli isompikokoinen. Mutta kasvoistakin näki, että vielä lapsi.
Mä epäilen et se ei ois ees lyöny jos niillä ei ois ollu kypäriä. Eli oli tällänen "turvallinen uho".
Halus vaan näyttää tälle tyttöystävälleen, että on katujen kovin kasvatti. Näitä löytyy aina.
Mä muistan yhen sällin, joka oli kuuleman mukaan hieman muutenkin mieleltään epätasapainossa ja treenas yläkroppaa kovaa.
Me sitten oltiin serkkupojan kaa jalkareeniä vetämäs ja se halus nähä paljonko saan prässissä ylös. (Kerta työntö siis)
Tottakai, halusin kokeilla ja siinä sitten vedettiin kiloja ylös sitä mukaan kun vielä rauta nousi. Viimeinen työntö kanto 450kg. (Pure strenght-laite. easy fit sali) Ja se nous just ja just. En uskaltanu enempää, mut olin tyytyväinen. Siinä sitten vähän juteltiin vielä kun tasasin pyörrytystä. Ni tämä yks sai jotenkin päähänsä, että mä vittuilen sille ja sieltähän se tuli ryminällä sitte huutamaan. Loppujen lopuks, sen joku jumalattoman iso kaveri siivos ulos (en tunne kyseistä henkilöä, mutta kiitoksen sai) ja me jatkettiin rauhas. Se sai porttikiellon, koska oli paiskonu painoja jo edellisellä viikolla.
Aina näitä löytyy jotka provosoituu ihan oudoista asioista. Ei tarvi ku kattoanpäin kerran ja sieltä se tulee lujaa päälle.
Pitää ettiä tuo rintakarva juttu.

Tässä:
http://www.voice.fi/ilmiot/naiset-huomio-rintakarvat-kertovat-miehen-alykkyydesta/8/57862Onko sama?

Pakkohan tän on pitää paikkansa
This post was edited by A2K on May 28 2014 03:02pm