d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1273274275276277332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 29 2014 08:11am
Illan tahdit by Audiofreq (uusin HWS)

Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Aug 29 2014 08:40am
Quote (Rocko @ 29 Aug 2014 13:26)
Njuu senhän takia DQ on yksinkertasesti paras noista, kun siellä on musiikkia jokaseen hard dance makuun. On euforista, rawii, hc, subgroundii, oldschool etc. Kävin ite UV:llä parit setit kattoon (en mitään tän hetken suosituimpia). Oli ihan ok, mut kyl Bluella oli parhaat bileet. Minus Militia voi veljet... Kaikki ei ees mahtunu sinne telttaan sisälle, kun ne soitti :D
Power Hourin jätin väliin, koska tiesin jo, et siel tulee vaan joku hittikimara anthemeja yms hands-up paskaa. Don't get me wrong, klassikot on ajattomia ja diggaan niistä, mut halusin tänä vuonna vähän olla muuallakin kun isoimmilla lavoilla. Blackiä kävin lauantaina kattoon. En nyt suoralta kädeltä itekään rakastunu heti HC:n maailmaan, mut viime vuosina on uponnu enemmän.
Ens vuonna DQ on varma itellä, mut toinen iso kesäfestari kiinnostaa. En oo varma. Decibel tai Qontinent. Mul meni joku 1,7-1,8k DQ + 4 päivää damis.

Tänä vuonna otettiin mökkipaketti juurikin sen takia, et noi hotellien kuljetusmahdollisuudet festareille / sieltä takasin oli aivan vi-tun köyhät (tyyliin 1-2 bussia per aamu / ilta). Se matka myös kesti ainakin siitä toisesta Apollo-hotellista joku 1,5h viimeks.
Mökit sijaitsi noin 10min bussimatkan päässä DQ:sta. Koko mökkialue oli tyyliin täynnä festariporukkaa. Joka puolella popit täysillä, liput liehu ja kalia/herbit virtas. Ens vuonna mä meen campingiin se on varma. En oo muista varma, mut jos sinne leirintäalueelle sais jonkun 6-8 halukasta kasattua, vois ottaa sen tipin / yurtin. Ihan vitun letkeetä olis!


Juu no pidän kyl ite tosta euphoricista ja freestylestä :D kyl se sinine teltta ja punane ja UV oli aikalailla rassatuimmat missä tuli tosiaa käytyä.

Meil tosiaa oli se postillion hotelli ja bussit meni klo 11 ja klo 13 ja takas 23.30 ja kesti sen 40minsaa (minkä sit illalla nukku) kun koko pvä reivattiin :D ihan vitun puhki jalat aina :E. Ei me sit lähetty mihkää tosiaan kun eihä siel hotellin lähettyvil ollu mitään :D suoraa nukkuu ja aamupala -> snadi kooma -> takas alueella klo 13 bussilla.

Saa ny nähä, et millane porukka lähtis messiin ens kerralla tonne mut ainaki samat 3 henkee mitä ny oli kesäl mun lisäks varmaa tulos. Ei tosiaa ny kovin paha ollu ku lennot 225 + majo/lippu 323 ja siihen se auto (4pvä) mil ajettiin 160 kilsaa :D ni 40e per henkilö siitä tuli kuluja.. en vittu käsitä mitä oot ostanu ku oot saanu 1,7-1,8 tuhlattua :DD

Tosin olin ehkä snadisti pienemmäl budjetil ku mul meni joku 120e safkaa ja 80e ostin yhen semmose paidan ja lippiksen (joka on muuten ihan vitun vino, valmistusvirhe :fume: ) ja SGS5 puhelimeen kuoret :D

Mul oli yks "likka"kaveri valkeakoskista joka lähti niiden kavereiden kanssa tonne mökeille justiinsa muistaakseni? Jos nimi sanoo mitään tai satuit oleen samassa seurassa nii oli nimeltä Katariina Hartikainen :D

Quote (TheJoona @ 29 Aug 2014 16:07)
itse voin nyt kahdeksan q-dance eventin perusteella sanoa että mikä tahansa q-dance event niin aina on ihan yhtä loistava. Defqon ja q-base aivan täydellistä, ei mitään pahaa sanottavaa. Mysterylandin Q-Dance stage on komein festaripaikka missä oon käyny. Ainut miinus siinä se että jos/kun sataa niin kastut 100% varmasti, ei kerkee juosta teltta-stageille. (tuli koettua)

Q-Base on taas aivan törkeen maukas, sijainti lentokentällä, bunkkereissa ja lentokonehalleissa jytää staget. Ihan vitun loistava. Eikä Q-base ole pelkkää Raw. Siellä on 6-10 stagea joka vuos, joka lähtöön löytyy.

Ja q-dancen sisätapahtumiin en enää lähe, ellei ne pudota lipunmyyntiä. Vituttaa kun ei mahu ees kääntymään. Saati sit reivaa. Aivan tupaten täynnä kaikki aina.


Oon kans kuullu et Qlimax olis maukas mutta ei mahdu sisään :DDDDDDDDDD se olis ehkä semmone minkä voisin indoor festareista käydä kattomas.
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Aug 29 2014 09:34am
Quote (Tricktrick @ Aug 29 2014 02:40pm)
Juu no pidän kyl ite tosta euphoricista ja freestylestä :D kyl se sinine teltta ja punane ja UV oli aikalailla rassatuimmat missä tuli tosiaa käytyä.

Meil tosiaa oli se postillion hotelli ja bussit meni klo 11 ja klo 13 ja takas 23.30 ja kesti sen 40minsaa (minkä sit illalla nukku) kun koko pvä reivattiin :D ihan vitun puhki jalat aina :E. Ei me sit lähetty mihkää tosiaan kun eihä siel hotellin lähettyvil ollu mitään :D suoraa nukkuu ja aamupala -> snadi kooma -> takas alueella klo 13 bussilla.

Saa ny nähä, et millane porukka lähtis messiin ens kerralla tonne mut ainaki samat 3 henkee mitä ny oli kesäl mun lisäks varmaa tulos. Ei tosiaa ny kovin paha ollu ku lennot 225 + majo/lippu 323 ja siihen se auto (4pvä) mil ajettiin 160 kilsaa :D ni 40e per henkilö siitä tuli kuluja.. en vittu käsitä mitä oot ostanu ku oot saanu 1,7-1,8 tuhlattua :DD

Tosin olin ehkä snadisti pienemmäl budjetil ku mul meni joku 120e safkaa ja 80e ostin yhen semmose paidan ja lippiksen (joka on muuten ihan vitun vino, valmistusvirhe  :fume: ) ja SGS5 puhelimeen kuoret :D

Mul oli yks "likka"kaveri valkeakoskista joka lähti niiden kavereiden kanssa tonne mökeille justiinsa muistaakseni? Jos nimi sanoo mitään tai satuit oleen samassa seurassa nii oli nimeltä Katariina Hartikainen :D



Oon kans kuullu et Qlimax olis maukas mutta ei mahdu sisään :DDDDDDDDDD se olis ehkä semmone minkä voisin indoor festareista käydä kattomas.


Joo qlimaxissa toki on huikeat lavashowt ja tehosteet. Parhaat mitä löytyy, mutta se vituttaa just kun alkaa lämmöt olee kohallaa ja meininki kohoaa, niin porukkaa on niin maan perkeleesti ettei mahu yhtää liikkumaan.

Ja btw, HardBase on seuraava indoor multa :) Helmikuussa b2s järjestää. Sama venue ku qlimax eli GelreDome, Arnhem, mutta 10-15k vähemmän sakkia :) ja ihan yhtä kovat showt :)
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 1 2014 06:47am
Kiinnostaisko ketää Loudness 15.11? :D
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 4 2014 12:09pm
Uusia biisejä mm Faizar, Da Tweekaz.

Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Sep 5 2014 09:31am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 5 2014 10:13am
Huomenna hesas:

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 9 2014 11:15am
Hard Driver tulossa marraskuussa suomeen. Uutta biisiä.

Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 10 2014 07:56am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 11 2014 01:06pm
Vuoden albumi!!!!!!!!!!!!!!! Ei stna en kestä odottaa.

Go Back To Suomi Topic List
Prev1273274275276277332Next
Add Reply New Topic New Poll