d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1273274275276277458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 10 2013 09:41am
Quote (SekavaSamu @ 10 Oct 2013 18:40)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288608103693.html

suomen poliisi <3
ei oteta mitään tosissaa ja pienet lähes haitattomat rikoket kyl tutkitaan perusteellisesti.


HAMPUUSIT LINNAAN!!
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 10 2013 09:43am
Quote (Affii @ Oct 10 2013 04:41pm)
HAMPUUSIT LINNAAN!!


tottakai. eikö se jäbä joka tapettii sinne ojaan kans tehny niist epäillyistä jotai ilmotuksia? sitäkään ottanu poliisi kauheen tosissan.

nytkun ihmishenki on menetetty ni on parempi tutkia.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 10 2013 09:45am
Quote (SekavaSamu @ 10 Oct 2013 18:43)
tottakai. eikö se jäbä joka tapettii sinne ojaan kans tehny niist epäillyistä jotai ilmotuksia? sitäkään ottanu poliisi kauheen tosissan.

nytkun ihmishenki on menetetty ni on parempi tutkia.


kuka on ojaa tapettu? :D

noh työtää noiki tekee, erehtyy siinä missä suuri samukin :)

täälläpäi oo ny poliisei ollenkaa. ei tarvi ajella selvipäi edes kauppaan!

This post was edited by Affii on Oct 10 2013 09:48am
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Oct 13 2013 11:06am
Quote (SekavaSamu @ 10 Oct 2013 18:40)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288608103693.html

suomen poliisi <3
ei oteta mitään tosissaa ja pienet lähes haitattomat rikoket kyl tutkitaan perusteellisesti.


aiheeseen liittyvää..

Tietokonepelailun syytä kaikki:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201310120015202_uu.shtml

Keskustelua IL forumeilla ('tietokonepelit ja musiikki tulisi kieltää'):
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu//showthread.php?t=972978

This post was edited by ParaNoir1 on Oct 13 2013 11:06am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 13 2013 11:15am
Quote (ParaNoir1 @ Oct 13 2013 07:06pm)


Emt, jos ei oo henkisesti kaikki ihan kunnossa, on noin nuori ja pelaa non-stoppina paeten ongelmiaan ja mietteitään niin saattaahan se vaikuttaa.
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Oct 13 2013 11:21am
Quote (BebebBurns @ 13 Oct 2013 20:15)
Emt, jos ei oo henkisesti kaikki ihan kunnossa, on noin nuori ja pelaa non-stoppina paeten ongelmiaan ja mietteitään niin saattaahan se vaikuttaa.


iha varmaan kohta kouluissa porukka hakkaa nörttejä, ku neki o sekopäit

edit/ vähä niiku jokelan tapauksen jälkeen yks oppilas käveli syntymäpäivänään koulun ohi ja oppilaat ajatteli nyt se tulee ampumaa meidät
hirveet hysteriat aiheutti. sit kotona poliisi oli odottamassa ja viemässä tutkintavankeuteen

(suomessa en jaksa kirjotella enempää, mut oli ylellä MOT/Inhimillinen tekijä jakso asiasta)

This post was edited by ParaNoir1 on Oct 13 2013 11:24am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 14 2013 12:26am
Quote (ParaNoir1 @ Oct 13 2013 07:21pm)
iha varmaan kohta kouluissa porukka hakkaa nörttejä, ku neki o sekopäit

edit/ vähä niiku jokelan tapauksen jälkeen yks oppilas käveli syntymäpäivänään koulun ohi ja oppilaat ajatteli nyt se tulee ampumaa meidät
hirveet hysteriat aiheutti. sit kotona poliisi oli odottamassa ja viemässä tutkintavankeuteen

(suomessa en jaksa kirjotella enempää, mut oli ylellä MOT/Inhimillinen tekijä jakso asiasta)


Kannattais kouluissa pitää esim. kerran kuussa jokin tunti missä jäsennellään harhakäsityksiä, syy-seuraussuhdetta ja semmosta
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 14 2013 02:54am
Quote (BebebBurns @ Oct 14 2013 07:26am)
Kannattais kouluissa pitää esim. kerran kuussa jokin tunti missä jäsennellään harhakäsityksiä, syy-seuraussuhdetta ja semmosta


mutta sehän kehittäs meitä ihmisenä. ja sais ehkä jopa ajatteleen omatoimisesti. kyl koulun idea on erottaa
ihmiset toisistaan. tytöt pojista jne.

Omaa lastani en ikinä laittas kouluu
Member
Posts: 1,328
Joined: Aug 29 2013
Gold: 10.31
Warn: 10%
Oct 14 2013 03:08am
Quote (SekavaSamu @ 14 Oct 2013 11:54)
mutta sehän kehittäs meitä ihmisenä. ja sais ehkä jopa ajatteleen omatoimisesti. kyl koulun idea on erottaa
ihmiset toisistaan. tytöt pojista jne.

Omaa lastani en ikinä laittas kouluu


onneks sulla ei ole lapsia
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Oct 14 2013 05:05am
Quote (Baa1 @ 14 Oct 2013 12:08)
onneks sulla ei ole lapsia


Kerranki samaa mieltä jostain asiasta sun kanssa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1273274275276277458Next
Add Reply New Topic New Poll