Quote (BebebBurns @ 13 Oct 2013 20:15)
Emt, jos ei oo henkisesti kaikki ihan kunnossa, on noin nuori ja pelaa non-stoppina paeten ongelmiaan ja mietteitään niin saattaahan se vaikuttaa.
iha varmaan kohta kouluissa porukka hakkaa nörttejä, ku neki o sekopäit
edit/ vähä niiku jokelan tapauksen jälkeen yks oppilas käveli syntymäpäivänään koulun ohi ja oppilaat ajatteli nyt se tulee ampumaa meidät
hirveet hysteriat aiheutti. sit kotona poliisi oli odottamassa ja viemässä tutkintavankeuteen
(suomessa en jaksa kirjotella enempää, mut oli ylellä MOT/Inhimillinen tekijä jakso asiasta)
This post was edited by ParaNoir1 on Oct 13 2013 11:24am