d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1272273274275276332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Aug 27 2014 12:30pm
Qlimaxhan on pääosin Raw. Pari ilosta lämppäriä ja sit alkaa putoo rawta... :) kuha vaa ois aikaa niin kävisin.... :( nyt ei oo ollu koko kesänä muuta ku defqon... vituttaa yli kaiken ku q-base jää väliin... vittu.... mut ku ei oo aikaa niin ei oo.
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Aug 28 2014 03:48am
Hyvä kysyä näin 2 kuukautta jälkeen, että oliko ketään DEFQON.1?

Itsehän olin koko viikonlopun tietenkin -_-

Oli ensimmäinen kerta.. ja ens vuonna uudelleen! Mitäs muita festareita euroopasta suositellaan? Oon kattonu Decibeliä, mysterylandia, tomorrowland nyt tietenkin q-dance alue :D jajajaja.. ässä hihasta UMF Croatia kiinnostaa vaan sen eksoottisen sijainnin ja euroopan kauneimpien naisten puolesta B)
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 28 2014 04:00am
Quote (Tricktrick @ 28 Aug 2014 12:48)
Hyvä kysyä näin 2 kuukautta jälkeen, että oliko ketään DEFQON.1?

Itsehän olin koko viikonlopun tietenkin  -_-

Oli ensimmäinen kerta.. ja ens vuonna uudelleen! Mitäs muita festareita euroopasta suositellaan? Oon kattonu Decibeliä, mysterylandia, tomorrowland nyt tietenkin q-dance alue :D jajajaja.. ässä hihasta UMF Croatia kiinnostaa vaan sen eksoottisen sijainnin ja euroopan kauneimpien naisten puolesta  B)


Ohai :wub:
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 28 2014 06:42am
Quote (Tricktrick @ 28 Aug 2014 11:48)
Hyvä kysyä näin 2 kuukautta jälkeen, että oliko ketään DEFQON.1?

Itsehän olin koko viikonlopun tietenkin  -_-

Oli ensimmäinen kerta.. ja ens vuonna uudelleen! Mitäs muita festareita euroopasta suositellaan? Oon kattonu Decibeliä, mysterylandia, tomorrowland nyt tietenkin q-dance alue :D jajajaja.. ässä hihasta UMF Croatia kiinnostaa vaan sen eksoottisen sijainnin ja euroopan kauneimpien naisten puolesta  B)


Mä ja TheJoona oltiin täältä ja ens vuonna sama rundi. Paras festari, missä oon ollu. Ittee kiinnostais kovasti nää muut kolmen päivän pamaukset Qontinent, Intents, Decibel, Wish Outdoor, ja yhen päivän festareista ainakin Dominator ja Q-Base.

Valitettavasti raha pyörittää maailmaa eikä noihin kaikkiin vaan yksinkertasesti ole varaa (varsinkaan jos liittää lomapäiviä kyseisessä festarimaassa bileiden päälle).
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 28 2014 03:00pm
Ei jumalauta! Vuoden anthem kertaheitolla uusiks. En oo hetkeen kuullu noin hyvää outroo.

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 28 2014 09:46pm
Juu terrve...

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 28 2014 10:00pm
Militants,

It's finished, done, fin, fertig!
In a month it will be yours, when we release it at Supremacy!

"Crypsis, Chain Reaction and Radical Redemption. We are, Minus Militia!"


Joko ennakkotilataan, joko?
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Aug 28 2014 10:50pm
Quote (Soppamies @ 28 Aug 2014 12:00)
Ohai  :wub:


hai hani! ;)

Quote (Rocko @ 28 Aug 2014 14:42)
Mä ja TheJoona oltiin täältä ja ens vuonna sama rundi. Paras festari, missä oon ollu. Ittee kiinnostais kovasti nää muut kolmen päivän pamaukset Qontinent, Intents, Decibel, Wish Outdoor, ja yhen päivän festareista ainakin Dominator ja Q-Base.

Valitettavasti raha pyörittää maailmaa eikä noihin kaikkiin vaan yksinkertasesti ole varaa (varsinkaan jos liittää lomapäiviä kyseisessä festarimaassa bileiden päälle).


Decibel viel menis ja Q-base mutta dominator on liian raw :D Ainakaan itelle ei uppoo yhtään esmes se mitä soitettiin DEFQON.1 mustalla alueella, mun mielestä liian rajua :D Imo euphoric hardstyle oli parempi (sound rush ai että!!) ja tietenki wasted penguinz oli loistava! Harmi vaan, että se Power Hour oli samaan aikaan (ja lanseerattiin ekaa kertaa) niin en päässy kuuntelee livenä tota Sound Rushia teltalle, tottakai halusin osallistua ensimmäiseen soittoon Power Houria ikinä :evil:

Kyl mä tos mietin, että jos pääsis ni:

DEFQON.1 --> UMF Croatia --> Tomorrowland --> Decibel.

550e (+200 mitä meni alueella) --> 1250e (viikko kroatiassa) --> 550e (+200 mitä menis alueella) --> 550e (+200 mitä menis alueella)

noin oon sen arvioinu matkan kulut..

thoughts? :D

Olitteko muuten millä paketilla? Me oltiin tosiaa ekaa kertaa ni otettii se Postillion hotel paketti ja kun ei saatu bussikyytiä enää damin lentokentältä ni jouduttii vuokraamaan auto (40e päivä, ei paha imo vakuutuksineen).
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 29 2014 05:26am
Quote (Tricktrick @ 29 Aug 2014 06:50)
Decibel viel menis ja Q-base mutta dominator on liian raw :D Ainakaan itelle ei uppoo yhtään esmes se mitä soitettiin DEFQON.1 mustalla alueella, mun mielestä liian rajua :D Imo euphoric hardstyle oli parempi (sound rush ai että!!) ja tietenki wasted penguinz oli loistava! Harmi vaan, että se Power Hour oli samaan aikaan (ja lanseerattiin ekaa kertaa) niin en päässy kuuntelee livenä tota Sound Rushia teltalle, tottakai halusin osallistua ensimmäiseen soittoon Power Houria ikinä  :evil:

Kyl mä tos mietin, että jos pääsis ni:

DEFQON.1 --> UMF Croatia --> Tomorrowland --> Decibel.

550e (+200 mitä meni alueella) --> 1250e (viikko kroatiassa) --> 550e (+200 mitä menis alueella) --> 550e (+200 mitä menis alueella)

noin oon sen arvioinu matkan kulut..

thoughts? :D

Olitteko muuten millä paketilla? Me oltiin tosiaa ekaa kertaa ni otettii se Postillion hotel paketti ja kun ei saatu bussikyytiä enää damin lentokentältä ni jouduttii vuokraamaan auto (40e päivä, ei paha imo vakuutuksineen).


Njuu senhän takia DQ on yksinkertasesti paras noista, kun siellä on musiikkia jokaseen hard dance makuun. On euforista, rawii, hc, subgroundii, oldschool etc. Kävin ite UV:llä parit setit kattoon (en mitään tän hetken suosituimpia). Oli ihan ok, mut kyl Bluella oli parhaat bileet. Minus Militia voi veljet... Kaikki ei ees mahtunu sinne telttaan sisälle, kun ne soitti :D
Power Hourin jätin väliin, koska tiesin jo, et siel tulee vaan joku hittikimara anthemeja yms hands-up paskaa. Don't get me wrong, klassikot on ajattomia ja diggaan niistä, mut halusin tänä vuonna vähän olla muuallakin kun isoimmilla lavoilla. Blackiä kävin lauantaina kattoon. En nyt suoralta kädeltä itekään rakastunu heti HC:n maailmaan, mut viime vuosina on uponnu enemmän.
Ens vuonna DQ on varma itellä, mut toinen iso kesäfestari kiinnostaa. En oo varma. Decibel tai Qontinent. Mul meni joku 1,7-1,8k DQ + 4 päivää damis.

Tänä vuonna otettiin mökkipaketti juurikin sen takia, et noi hotellien kuljetusmahdollisuudet festareille / sieltä takasin oli aivan vi-tun köyhät (tyyliin 1-2 bussia per aamu / ilta). Se matka myös kesti ainakin siitä toisesta Apollo-hotellista joku 1,5h viimeks.
Mökit sijaitsi noin 10min bussimatkan päässä DQ:sta. Koko mökkialue oli tyyliin täynnä festariporukkaa. Joka puolella popit täysillä, liput liehu ja kalia/herbit virtas. Ens vuonna mä meen campingiin se on varma. En oo muista varma, mut jos sinne leirintäalueelle sais jonkun 6-8 halukasta kasattua, vois ottaa sen tipin / yurtin. Ihan vitun letkeetä olis!
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Aug 29 2014 08:07am
itse voin nyt kahdeksan q-dance eventin perusteella sanoa että mikä tahansa q-dance event niin aina on ihan yhtä loistava. Defqon ja q-base aivan täydellistä, ei mitään pahaa sanottavaa. Mysterylandin Q-Dance stage on komein festaripaikka missä oon käyny. Ainut miinus siinä se että jos/kun sataa niin kastut 100% varmasti, ei kerkee juosta teltta-stageille. (tuli koettua)

Q-Base on taas aivan törkeen maukas, sijainti lentokentällä, bunkkereissa ja lentokonehalleissa jytää staget. Ihan vitun loistava. Eikä Q-base ole pelkkää Raw. Siellä on 6-10 stagea joka vuos, joka lähtöön löytyy.

Ja q-dancen sisätapahtumiin en enää lähe, ellei ne pudota lipunmyyntiä. Vituttaa kun ei mahu ees kääntymään. Saati sit reivaa. Aivan tupaten täynnä kaikki aina.

This post was edited by TheJoona on Aug 29 2014 08:08am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1272273274275276332Next
Add Reply New Topic New Poll