Quote (Tricktrick @ 29 Aug 2014 06:50)
Decibel viel menis ja Q-base mutta dominator on liian raw

Ainakaan itelle ei uppoo yhtään esmes se mitä soitettiin DEFQON.1 mustalla alueella, mun mielestä liian rajua

Imo euphoric hardstyle oli parempi (sound rush ai että!!) ja tietenki wasted penguinz oli loistava! Harmi vaan, että se Power Hour oli samaan aikaan (ja lanseerattiin ekaa kertaa) niin en päässy kuuntelee livenä tota Sound Rushia teltalle, tottakai halusin osallistua ensimmäiseen soittoon Power Houria ikinä
Kyl mä tos mietin, että jos pääsis ni:
DEFQON.1 --> UMF Croatia --> Tomorrowland --> Decibel.
550e (+200 mitä meni alueella) --> 1250e (viikko kroatiassa) --> 550e (+200 mitä menis alueella) --> 550e (+200 mitä menis alueella)
noin oon sen arvioinu matkan kulut..
thoughts?

Olitteko muuten millä paketilla? Me oltiin tosiaa ekaa kertaa ni otettii se Postillion hotel paketti ja kun ei saatu bussikyytiä enää damin lentokentältä ni jouduttii vuokraamaan auto (40e päivä, ei paha imo vakuutuksineen).
Njuu senhän takia DQ on yksinkertasesti paras noista, kun siellä on musiikkia jokaseen hard dance makuun. On euforista, rawii, hc, subgroundii, oldschool etc. Kävin ite UV:llä parit setit kattoon (en mitään tän hetken suosituimpia). Oli ihan ok, mut kyl Bluella oli parhaat bileet. Minus Militia voi veljet... Kaikki ei ees mahtunu sinne telttaan sisälle, kun ne soitti

Power Hourin jätin väliin, koska tiesin jo, et siel tulee vaan joku hittikimara anthemeja yms hands-up paskaa. Don't get me wrong, klassikot on ajattomia ja diggaan niistä, mut halusin tänä vuonna vähän olla muuallakin kun isoimmilla lavoilla. Blackiä kävin lauantaina kattoon. En nyt suoralta kädeltä itekään rakastunu heti HC:n maailmaan, mut viime vuosina on uponnu enemmän.
Ens vuonna DQ on varma itellä, mut toinen iso kesäfestari kiinnostaa. En oo varma. Decibel tai Qontinent. Mul meni joku 1,7-1,8k DQ + 4 päivää damis.
Tänä vuonna otettiin mökkipaketti juurikin sen takia, et noi hotellien kuljetusmahdollisuudet festareille / sieltä takasin oli aivan vi-tun köyhät (tyyliin 1-2 bussia per aamu / ilta). Se matka myös kesti ainakin siitä toisesta Apollo-hotellista joku 1,5h viimeks.
Mökit sijaitsi noin 10min bussimatkan päässä DQ:sta. Koko mökkialue oli tyyliin täynnä festariporukkaa. Joka puolella popit täysillä, liput liehu ja kalia/herbit virtas. Ens vuonna mä meen campingiin se on varma. En oo muista varma, mut jos sinne leirintäalueelle sais jonkun 6-8 halukasta kasattua, vois ottaa sen tipin / yurtin. Ihan vitun letkeetä olis!