Quote (Rocko @ Aug 26 2014 09:44am)
6.9 seuraavat tsembalot ja synkkää settii tarjolla ainakin Proteuksen, Sasha F:n ja miksei myös Psyko Punkzinkin osalta. Varmaan ennen jouluu on viel yhet pirskeet Clublifen / Monday Barin järjestämänä.
Saa nähä ehtiikö jalka kuntoutua ennen tota syyskuun kuudetta. Meni nilkka ympäri ja vähän jäykkänä on viel.
Sasha oli TRE:lla nyt lauantaina ja oli kyl ihan miellyttävää settiä. tai emt kenen musiikkia siel ees kuuli ja missä vaiheessa, kun
oli niin kova syke päällä. Proteusta haluan kyl päästä kuuntelee kaveri aina kehunu paljon.