d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1271272273274275458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 7 2013 09:29am
mun mielestä saisi erottaa kirkon kokonaan valtiosta. kaikki rahat saisivat hommata ihan keskenänsä ne, jotka siel haluaa uskoa.
ruumiit voi hävittää polttamallakin. tuhkat vaan sitten jollekkin valtion tarjoamalle kaatopaikalle tai johonki kellariin uurnineen.
helevettiäkö ne vie niittenki rahat joilla ei oo mitään tekemistä uskovaisten kanssa?
Member
Posts: 1,328
Joined: Aug 29 2013
Gold: 10.31
Warn: 10%
Oct 7 2013 09:37am
Quote (A2K @ 7 Oct 2013 18:29)
mun mielestä saisi erottaa kirkon kokonaan valtiosta. kaikki rahat saisivat hommata ihan keskenänsä ne, jotka siel haluaa uskoa.
ruumiit voi hävittää polttamallakin. tuhkat vaan sitten jollekkin valtion tarjoamalle kaatopaikalle tai johonki kellariin uurnineen.
helevettiäkö ne vie niittenki rahat joilla ei oo mitään tekemistä uskovaisten kanssa?


nykysin tuhkataan muutenkin melkeen aina, ja se maksaa kuitenkin ei se ilmasta ole vaikka kuulutkin kirkkoon joten, turhaa olla semmosessa.


e: kirkko vois siirtyä pois valtiolta ja vaikka mennä pörssiin ni ihmiset vois ostaa vaik osakkeit :D olis aika konkurssipesäke kyl

This post was edited by Baa1 on Oct 7 2013 09:39am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 7 2013 10:04am
Quote (Rupsu @ 7 Oct 2013 18:01)
Kyllä, ehdottomasti! Jos ehdottaa, että kuluerä joka aiheutuu kansalaisten kalmojen asianmukaisesta huolehtimisesta katettaisiin kansalaisten, eikä yritysten rahoilla, ansaitsee ehdottomasti kuoleman!

Lisäksi ehdottaisin, että kirkko joka tähän asti on huolehtinut hautaustoimesta, rahoittaisi toiminnan kokonaan itse. Ei tukea valtiolta, eikä varsinkaan työ ukkojen verorahoista! Huolehtikoon itse hommansa!


HILJAA SENKI JEESUS
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 7 2013 10:14am
Quote (Baa1 @ 7 Oct 2013 18:37)
nykysin tuhkataan muutenkin melkeen aina, ja se maksaa kuitenkin ei se ilmasta ole vaikka kuulutkin kirkkoon joten, turhaa olla semmosessa.


e: kirkko vois siirtyä pois valtiolta ja vaikka mennä pörssiin ni ihmiset vois ostaa vaik osakkeit :D olis aika konkurssipesäke kyl


pitkällä juoksullahan polttohuataus on paljon halvempiaa.
ja joo, kirkko pörssiin. kannatan.
Member
Posts: 1,328
Joined: Aug 29 2013
Gold: 10.31
Warn: 10%
Oct 7 2013 10:19am
Quote (A2K @ 7 Oct 2013 19:14)
pitkällä juoksullahan polttohuataus on paljon halvempiaa.
ja joo, kirkko pörssiin. kannatan.


niinhä se on ei tarvita kuin pari työntekijää ja kunno uuni ni johan ruumiit palaa, sen todisti jo saksalaisetkin että se toimii ja aika halpaa


e: ja se toimis paremmi ku saksalaisilla koska saksalaisilla oli ongelma se tappaminen myös tässä yhtiössä ei olis sitä ongelmaa

This post was edited by Baa1 on Oct 7 2013 10:19am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 7 2013 10:20am
Quote (Baa1 @ 7 Oct 2013 19:19)
niinhä se on ei tarvita kuin pari työntekijää ja kunno uuni ni johan ruumiit palaa, sen todisti jo saksalaisetkin että se toimii ja aika halpaa


e: ja se toimis paremmi ku saksalaisilla koska saksalaisilla oli ongelma se tappaminen myös tässä yhtiössä ei olis sitä ongelmaa


HOLOKOUSTIA KANNATETAA!
Member
Posts: 1,328
Joined: Aug 29 2013
Gold: 10.31
Warn: 10%
Oct 7 2013 10:24am
Quote (KUF @ 7 Oct 2013 19:20)
HOLOKOUSTIA KANNATETAA!


ofc, miksi btw oikeet suomalaiset veteraanit mitkä o kuolemassa tai muut suomalaiset mitkä tietää et kuolee pian ni ne ei vois hommaa asetta ja tappaa pari tummaihoista tai jonkun hiekkaneekerin tai muun pakolaisen ni antaisin viel enemman respect. niin ma tekisin jos mulla olis joq kuolematauti
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 7 2013 10:26am
Quote (Baa1 @ 7 Oct 2013 19:24)
ofc, miksi btw oikeet suomalaiset veteraanit mitkä o kuolemassa tai muut suomalaiset mitkä tietää et kuolee pian ni ne ei vois hommaa asetta ja tappaa pari tummaihoista tai jonkun hiekkaneekerin tai muun pakolaisen ni antaisin viel enemman respect. niin ma tekisin jos mulla olis joq kuolematauti


SÄÄLIVÄT VAAN ITTEENSÄ EIKÄ AJATTELE ETTÄ MUUT IHMISET KÄRVISTELEVÄT NEEKEREISTÄ :D
Member
Posts: 1,328
Joined: Aug 29 2013
Gold: 10.31
Warn: 10%
Oct 7 2013 10:32am
Quote (KUF @ 7 Oct 2013 19:26)
SÄÄLIVÄT VAAN ITTEENSÄ EIKÄ AJATTELE ETTÄ MUUT IHMISET KÄRVISTELEVÄT NEEKEREISTÄ :D


haha vouchasn tätä! btw miksi pyydetään kokoajan monessa paikassa veteraaneille rahaa jos siihen on jo valtiolta varattu rahaa esim 2000 vuonna 1mil, tää o vaa esimerkki ja 2000-2013 on kuollu varmaan 60% veteraaneist ja sama raha edelleen varattu niin eikö silloin sitä pitäis jäädä enemmän ? vuonna 2030 ole enää yhtää veteraania veikkaisin niin kerjätäänkö sitä rahaa lisää?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 7 2013 10:35am
Quote (Baa1 @ 7 Oct 2013 19:32)
haha vouchasn tätä! btw miksi pyydetään kokoajan monessa paikassa veteraaneille rahaa jos siihen on jo valtiolta varattu rahaa esim 2000 vuonna 1mil, tää o vaa esimerkki ja 2000-2013 on kuollu varmaan 60% veteraaneist ja sama raha edelleen varattu niin eikö silloin sitä pitäis jäädä enemmän ? vuonna 2030 ole enää yhtää veteraania veikkaisin niin kerjätäänkö sitä rahaa lisää?


KAI SE SAMA VETERAANIRAHA MENEE NIITTE JÄLKELÄISILLE TAI SITTEN VETERAANIEN HAUTOJE HOITAMISEEN... :F
Go Back To Suomi Topic List
Prev1271272273274275458Next
Add Reply New Topic New Poll