Quote (A2K @ 7 Oct 2013 18:29)
mun mielestä saisi erottaa kirkon kokonaan valtiosta. kaikki rahat saisivat hommata ihan keskenänsä ne, jotka siel haluaa uskoa.
ruumiit voi hävittää polttamallakin. tuhkat vaan sitten jollekkin valtion tarjoamalle kaatopaikalle tai johonki kellariin uurnineen.
helevettiäkö ne vie niittenki rahat joilla ei oo mitään tekemistä uskovaisten kanssa?
nykysin tuhkataan muutenkin melkeen aina, ja se maksaa kuitenkin ei se ilmasta ole vaikka kuulutkin kirkkoon joten, turhaa olla semmosessa.
e: kirkko vois siirtyä pois valtiolta ja vaikka mennä pörssiin ni ihmiset vois ostaa vaik osakkeit

olis aika konkurssipesäke kyl
This post was edited by Baa1 on Oct 7 2013 09:39am