d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1270271272273274458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 1 2013 08:45am
Quote (Pomppeli @ 1 Oct 2013 17:27)
Ei mihinkään.



Päihtymiseen, pään sekaisin saamiseen.


eli ei mihinkään
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 4 2013 05:46am
Nautinto, viihde, ihmisellä luontainen tarve kokea aina välillä perusolosta eroavia tiloja.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 5 2013 05:05pm
http://www.iltalehti.fi/digi/2013100417550070_du.shtml

VMP

OHO URLI UNOHTU

This post was edited by KUF on Oct 5 2013 05:08pm
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 6 2013 11:11am
Quote (KUF @ 6 Oct 2013 01:05)


Joka pvä lataan ku about 60-70% akku, nou hätä :)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 6 2013 03:25pm
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288606582395.html

MIKSEI TOTA USKOVAISTA HUORAA SAADA TAPETTUA?
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 6 2013 03:36pm
Quote (KUF @ Oct 6 2013 11:25pm)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288606582395.html

MIKSEI TOTA USKOVAISTA HUORAA SAADA TAPETTUA?


"Toisessa mallissa luterilainen ja ortodoksinen kirkko saisivat rahaa suoraan valtion budjetista. "

Kuulostaapa oksettavalta, täällähän on melkein ku lähi-idän meininki :rofl:
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 6 2013 03:38pm
Quote (Pomppeli @ 7 Oct 2013 00:36)
"Toisessa mallissa luterilainen ja ortodoksinen kirkko saisivat rahaa suoraan valtion budjetista. "

Kuulostaapa oksettavalta, täällähän on melkein ku lähi-idän meininki :rofl:


NO JOO TUNTUIS OLEVAN :D
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 7 2013 08:46am
Quote (KUF @ 6 Oct 2013 01:05)


ylläri, miks tehdä teknologiaa joka kestää 10 vuotta, kun voi myydä samaa puhelinta parilla päivityksellä vuoden välein. Markkinatalous ja kapitalismi <3
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 7 2013 08:47am
Quote (KUF @ 6 Oct 2013 02:05)


luin kans tästä ja nyt ketuttaa ku akku o iha loso.

noh, tilasin S3:seen 3600-akun. B)
tulee paksumpi takakansi :( mut onpahan sit kestoaki
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 7 2013 09:01am
Quote (KUF @ 7 Oct 2013 00:25)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288606582395.html

MIKSEI TOTA USKOVAISTA HUORAA SAADA TAPETTUA?


Kyllä, ehdottomasti! Jos ehdottaa, että kuluerä joka aiheutuu kansalaisten kalmojen asianmukaisesta huolehtimisesta katettaisiin kansalaisten, eikä yritysten rahoilla, ansaitsee ehdottomasti kuoleman!

Lisäksi ehdottaisin, että kirkko joka tähän asti on huolehtinut hautaustoimesta, rahoittaisi toiminnan kokonaan itse. Ei tukea valtiolta, eikä varsinkaan työ ukkojen verorahoista! Huolehtikoon itse hommansa!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1270271272273274458Next
Add Reply New Topic New Poll