Quote (KUF @ 7 Oct 2013 00:25)
Kyllä, ehdottomasti! Jos ehdottaa, että kuluerä joka aiheutuu kansalaisten kalmojen asianmukaisesta huolehtimisesta katettaisiin kansalaisten, eikä yritysten rahoilla, ansaitsee ehdottomasti kuoleman!
Lisäksi ehdottaisin, että kirkko joka tähän asti on huolehtinut hautaustoimesta, rahoittaisi toiminnan kokonaan itse. Ei tukea valtiolta, eikä varsinkaan työ ukkojen verorahoista! Huolehtikoon itse hommansa!