d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1269270271272273377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Apr 3 2014 10:35pm
iha vitun perseestä tä kellojen siirto... taas myöhästelly koko viikon.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Apr 4 2014 03:31am
Quote (SekavaSamu @ 2 Apr 2014 16:37)
Onko täälä kitaransoittajia? jos on niin ilmottakaa ihmees .olis kysymyksiä jne

oon paska mutta silti
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Apr 11 2014 01:44pm
Phostaan iha ghänäsh thäält bhileiiist!!!!
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Apr 11 2014 08:04pm
Quote (Soppamies @ Apr 11 2014 10:44pm)
Phostaan iha ghänäsh thäält bhileiiist!!!!

itte oon yksikseni himas dokaamas
parhaat menot!

This post was edited by Gastly on Apr 11 2014 08:09pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Apr 12 2014 04:11pm
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014041218208970_vi.shtml

sis mitä helvettiä, tuo ei ainakaan omaan makuun oo mitenkään seksikästä tai kaunista, muuten naitavan näkönen akka kunhan on vaatteet päällä
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Apr 14 2014 09:23am
Quote (Speedparts @ Apr 13 2014 12:11am)
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014041218208970_vi.shtml

sis mitä helvettiä, tuo ei ainakaan omaan makuun oo mitenkään  seksikästä tai kaunista, muuten naitavan näkönen akka kunhan on vaatteet päällä


siis mitä helvettiä, eihän toi missikisa olekaan?
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Apr 14 2014 10:45am
Hirveen näkösiähän nuo on kyl. Niin naamasta kuin pikkupoikamaisesta kropastaankin.
Ja mitä tulee kommenttiin misseistä, niin eipä ne anorektisen laihat akat oo yhtään paremman näkösiä.
Siis omaan mieleen. Kaikki ollu jo monena vuotena aivan hirveen näkösiä.
Repeain iha vitusti ku niil oli joku selfiejuttu. Vitun hönlttäviä dakkfeissejä ym kamalia hirvityksiä mikkä rumentaa akan ku akan alle 0,7sekkaa.
En ymmärrä näitä nykyajan villityksiä mitenkään, mutta ehkä olen liian vanha. Tiedä sitten.
(Ei siis kenellekkään henkilökohtaisesti mitään, kunhan ilmaisen mielipiteeni yleisellä tasolla tarkoittamatta loukata ketään tai kenenkään mitään mitenkään missään milloinkaan)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 14 2014 10:57am
Quote (Speedparts @ 13 Apr 2014 00:11)
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014041218208970_vi.shtml

sis mitä helvettiä, tuo ei ainakaan omaan makuun oo mitenkään  seksikästä tai kaunista, muuten naitavan näkönen akka kunhan on vaatteet päällä


haluaa niin olla miehiä mutta tietenkin epäonnistuu siinäkin

This post was edited by Rzi on Apr 14 2014 10:57am
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Apr 14 2014 06:05pm
Quote (Masterofpatonki @ 14 Apr 2014 17:23)
siis mitä helvettiä, eihän toi missikisa olekaan?


ehän minä välitä mistä kisasta tossa on kyse vaan että reenannu liikaa itteänsä ja tehny samalla itestäsä ruman
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Apr 14 2014 09:15pm
Quote (Speedparts @ Apr 15 2014 02:05am)
ehän minä välitä mistä kisasta tossa on kyse vaan että reenannu liikaa itteänsä ja tehny samalla itestäsä ruman


Kisoissa ja offilla on ihan eri näkösiä. Jos ei tykkää lajista, eikä tiedä siitä mitään, on mun mielestä aika ihme, että jaksaa tulla ihan foorumille asti haukkumaan rumaks. Yhen kuvan perusteella.

Missikisoja käytin siis siks esimerkkinä, että niissä mitataan ns. kauneutta.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1269270271272273377Next
Add Reply New Topic New Poll