Quote (Speedparts @ Apr 15 2014 02:05am)
ehän minä välitä mistä kisasta tossa on kyse vaan että reenannu liikaa itteänsä ja tehny samalla itestäsä ruman
Kisoissa ja offilla on ihan eri näkösiä. Jos ei tykkää lajista, eikä tiedä siitä mitään, on mun mielestä aika ihme, että jaksaa tulla ihan foorumille asti haukkumaan rumaks. Yhen kuvan perusteella.
Missikisoja käytin siis siks esimerkkinä, että niissä mitataan ns. kauneutta.