http://yle.fi/uutiset/energianuuska_on_lasten_uusi_villitys/6857419Hieno villitys

hohhoijjaa ...
Oon muuten miettinyt, että mikä juttu tämä lasten piireissä vellova energiajuoma/nuuska villitys oikeastaan on. Mihin 10 vuotias lapsi tarvii näitä? Kyllä me pelattiin koulun jälkeen joka päivä se 8 tuntia jalkapalloa / katulätkää yms ihan äitin perunoiden ja lihapullien voimalla.
Vielä risut Sinikka Korpelalle tästä kommentista: "- Se muistuttaa hyvin paljon oikeaa nuuskaa ja on hyvin mahdollista, että tällainen leikki johtaa lapsilla ja nuorilla oikean nuuskan käyttöön."
Eikö nämä porttiteoriat nyt ole yleisesti ottaen kuopattu jo ajat sitten?
Mutta kyllähän näin turhat paskat pitäisi joka tapauksessa saada pois hyllyiltä ...
This post was edited by Pomppeli on Oct 1 2013 07:49am