Quote (Rupsu @ 16 Dec 2012 10:22)
Ei. Vitsit ovat oivaltavia, mutta ne eivät ole hauskoja. Ne henkilöt, joiden mielestä ko. sarjan vitsit ovat hauskoja, ovat hauskan tasolla jälkeenjääneitä.
No hö. Ai sen takija poimin melko pitkiä ja hämmentyneitä katseita ku hörötän Sheldonin jutuille. Ja mie ku luulin et muut ei vaa ymmärrä englantia ja sen takia jättää nauramatta. Itellänihä toi englanti taipuu.