Quote (Napi @ 25 Nov 2011 22:59)
missä lisäkkeet?

pariisin perunat on ehdoton must aina jonku kunnon pihvin kanssa
itellä natsaa noi marmoripihvit tosi hyvin, tuolta chef wotkins ? tulee aina haettua ku stadissa päin pyörii
Quote (A2K @ 26 Nov 2011 00:28)
Niit palloi. Noisette pommette mitä lienee. Niit laitan yleensä mut ny unohtu.

ni tuli sit täläne "kevyt versio"

IMO puhutte samoista perunoista, iha hyvii kyllä.
Vois tänään syödä jotain gourmettia, nuudelia ja tonnikalaa.