d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev1262728
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Jan 16 2012 03:57am
Quote (Napi @ 25 Nov 2011 22:59)
missä lisäkkeet? :P
pariisin perunat on ehdoton must aina jonku kunnon pihvin kanssa
itellä natsaa noi marmoripihvit tosi hyvin, tuolta chef wotkins ? tulee aina haettua ku stadissa päin pyörii


Quote (A2K @ 26 Nov 2011 00:28)
Niit palloi. Noisette pommette mitä lienee. Niit laitan yleensä mut ny unohtu. :p ni tuli sit täläne "kevyt versio" :p


IMO puhutte samoista perunoista, iha hyvii kyllä.

Vois tänään syödä jotain gourmettia, nuudelia ja tonnikalaa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 16 2012 03:58am
Quote (Wondrous @ 16 Jan 2012 11:57)
IMO puhutte samoista perunoista, iha hyvii kyllä.

Vois tänään syödä jotain gourmettia, nuudelia ja tonnikalaa.


just vetelen tonnikalaa. meinasin hakee kaupasta tonnikalaa ja nuudeleita

This post was edited by Rzi on Jan 16 2012 03:59am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 16 2012 10:40am

muistakaa olla ostamatta syanidikaasua
Member
Posts: 1,749
Joined: Nov 28 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 16 2012 08:15pm




Member
Posts: 24,243
Joined: Oct 22 2006
Gold: 0.00
Jan 16 2012 11:34pm
näkkäri on tämän päivän menu
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jan 17 2012 07:59am
Quote (Rzi @ Jan 16 2012 06:40pm)
http://www.youtube.com/watch?v=TSoer_Wmp-w
muistakaa olla ostamatta syanidikaasua


noin kauhee valitus lisäaineista ja makkaraa ostoskorissa.... -.-
Go Back To Suomi Topic List
Prev1262728
Add Reply New Topic New Poll