d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1268269270271272377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Feb 20 2014 07:33am
Quote (theprinceofsmooth @ 20 Feb 2014 07:26)
mist saa halvin ps3?


Käytettynä todennäkösesti. Sit ulkomailta tietenkin. Joku verkkokauppa euroopassa. Mut jos kotimaisesti, ni prisma se kai on.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Feb 20 2014 07:42am
Quote (A2K @ 20 Feb 2014 15:33)
Käytettynä todennäkösesti. Sit ulkomailta tietenkin. Joku verkkokauppa euroopassa. Mut jos kotimaisesti, ni prisma se kai on.


Trollasin hiukan koska pidin esitettyä kysymystä jokseenkin typeränä. :santa:
Prisma ei myy ps3 eikä myöskään nelosta. Ainakaan verkkokaupassaan.

Suosittelen herralle ihan tuota googlea,
eiköhän se suju yhtä hienosti kuin muiltakin foorumilaisilta joiden ilmeisesti oli tarkotus se hinta sulle googlettaa.

Ja googletin kuitenkin ni VPD:ssä oli halvin minkä löysin, niin siis Suomen puolelta, ja järkevän kokosella kovolla.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Feb 20 2014 07:47am
Quote (theprinceofsmooth @ 20 Feb 2014 08:26)
mist saa halvin ps3?

reilut kaupat, tai jotain..
tori.fi
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Feb 20 2014 08:39am
Quote (SanHose @ 20 Feb 2014 15:42)
Trollasin hiukan koska pidin esitettyä kysymystä jokseenkin typeränä. :santa:
Prisma ei myy ps3 eikä myöskään nelosta. Ainakaan verkkokaupassaan.

Suosittelen herralle ihan tuota googlea,
eiköhän se suju yhtä hienosti kuin muiltakin foorumilaisilta joiden ilmeisesti oli tarkotus se hinta sulle googlettaa.

Ja googletin kuitenkin ni VPD:ssä oli halvin minkä löysin, niin siis Suomen puolelta, ja järkevän kokosella kovolla.


Itse tarkotin prisman kivijalkaliikettä.
Ostin itte omani jo vuosia sitte ni en tiiä ees mis niit on myynnis. :p
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Feb 20 2014 10:05am
Quote (SanHose @ 20 Feb 2014 15:42)
Trollasin hiukan koska pidin esitettyä kysymystä jokseenkin typeränä. :santa:
Prisma ei myy ps3 eikä myöskään nelosta. Ainakaan verkkokaupassaan.

Suosittelen herralle ihan tuota googlea,
eiköhän se suju yhtä hienosti kuin muiltakin foorumilaisilta joiden ilmeisesti oli tarkotus se hinta sulle googlettaa.

Ja googletin kuitenkin ni VPD:ssä oli halvin minkä löysin, niin siis Suomen puolelta, ja järkevän kokosella kovolla.


Jaa, tosa meijä Citimarketis ja Prismas löytyy pleikkarii iha hyllyst, hintaa tosi en muist.


Mut joo, kuka ikin onka Ps ostaa ni eiks huutonetist luulist saava halvalla löytöjä :D tai en tiiä missä päi asukaa ja onks siel sellasta liikettä ku " Antikvariaatti " vai mite lie kirjotetaa, tos muutama saa metri päässä on sellane pulju ja sielt löytyy ainekii konsoleja ja pelejä aika halvalla :) tossakii saa testata että tuote toimii enneku ostaa, käytettyjä kaikki siis. Joku ostetetaan, myydään, vaihdetaan liike eli hyvällä säkällä ei maksa mitään jos osaat oikeenlaisen kauppa tavaran antaa vastineeks :)
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Feb 27 2014 02:08pm
Quote (Napi @ 27 Feb 2014 20:13)


yritä ny vittu piratisoida tollasta.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Mar 22 2014 09:21pm
siisti herää sunnuntaina klo 5 johki basson jytinää. vois mennä lyömää avarilla poskelle ketä nyt ikinä jytisyttääkää.... töihin 40min pääst
E: saatana nyt se muuttu rummutteluks. noh lähen tekee rahaa töihin.

This post was edited by SekavaSamu on Mar 22 2014 09:47pm
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Apr 2 2014 07:37am
Onko täälä kitaransoittajia? jos on niin ilmottakaa ihmees .olis kysymyksiä jne
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Apr 2 2014 08:23am
Quote (SekavaSamu @ 2 Apr 2014 16:37)
Onko täälä kitaransoittajia? jos on niin ilmottakaa ihmees .olis kysymyksiä jne


Mie
Go Back To Suomi Topic List
Prev1268269270271272377Next
Add Reply New Topic New Poll