d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1267268269270271377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Feb 7 2014 06:07am
Quote (Napi @ 7 Feb 2014 14:51)
terveppä terve ja heipä hei
myydäänkö suomessa vielä skittless karkkeja ? en muista aikoihin nähneeni, eipä kyllä makeishyllyä tule enää käytyä lävitse


testaisin skitless votkaa
http://th06.deviantart.net/fs70/PRE/i/2010/346/4/8/skittles_vodka_by_fluxity-d2i27d4.jpg


vodka paha
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Feb 7 2014 06:09am
Quote (Affii @ 7 Feb 2014 15:07)
vodka paha

voivoivoivoi... en jaksa edes aloittaa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 7 2014 06:24am
Quote (Napi @ 7 Feb 2014 13:51)
terveppä terve ja heipä hei
myydäänkö suomessa vielä skittless karkkeja ? en muista aikoihin nähneeni, eipä kyllä makeishyllyä tule enää käytyä lävitse


testaisin skitless votkaa
http://th06.deviantart.net/fs70/PRE/i/2010/346/4/8/skittles_vodka_by_fluxity-d2i27d4.jpg


saa niitä ainaki verkkokaupasta. siis comista
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Feb 7 2014 06:31am
Quote (Napi @ 7 Feb 2014 15:09)
voivoivoivoi... en jaksa edes aloittaa


minkä näkösiä noi karkit muute on mistä puhut, koskaa kuullukkaa nimeltä tai sit oon niin jonne :D
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Feb 7 2014 06:56am



Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Feb 7 2014 07:07am
Quote (Napi @ 7 Feb 2014 15:56)
http://s1.hubimg.com/u/4093766_f520.jpg


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Skittles-Louisiana-2003.jpg


aa näitä :D oon syöny!

eiks noita oo nykysi sellasessa sinises tuubis?

This post was edited by Affii on Feb 7 2014 07:07am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Feb 8 2014 06:42am
Quote (Rzi @ 7 Feb 2014 15:24)
saa niitä ainaki verkkokaupasta. siis comista

katos vaa, aika jännä et elektroniikkapuoti myy nuita.
ens viikol vois hakee muutamat pussukat
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Feb 19 2014 10:29am
moi mul oli ikävä teitä
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Feb 19 2014 11:26pm
mist saa halvin ps3?
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Feb 20 2014 07:23am
Quote (theprinceofsmooth @ 20 Feb 2014 07:26)
mist saa halvin ps3?


Prisman verkkokaupasta.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1267268269270271377Next
Add Reply New Topic New Poll