d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1267268269270271332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 12 2014 12:47pm
Väliin vähän kiltimpää. Free kipale Danouhilta.

https://soundcloud.com/djdanouh/danouh_gone_free
Member
Posts: 16,658
Joined: May 24 2007
Gold: Locked
Warn: 20%
Aug 12 2014 01:02pm
hi rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 12 2014 02:22pm
Quote (kelz0 @ 12 Aug 2014 21:02)
hi rocko


Jau. I remember we played together back in the day? Wadap :D
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 12 2014 05:18pm
Joona tietää... Just tuli myyntiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

np: E-Force - Seven [mp3][320Kbps/44kHz]

USKOMATON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 13 2014 04:12am
:blink:

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 14 2014 03:58am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 15 2014 01:54am
Alle 2 vuorokautta kesti, ja Seven #1 hardstyle-listoilla :) Onse... onse semmonen biisi.

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 15 2014 02:00am
Viikonlopun biisi tulikin Deleteltä. Siinä on kaikki kickit näytillä! Voi veljet voi vihdoinkin heittää ton radioripin meneen.

https://soundcloud.com/delete_dj/delete-loudness-tool-2014

This post was edited by Rocko on Aug 15 2014 02:00am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 15 2014 02:07am
Decibel CD:llä <3 Missähän toi keikkailee syksyllä? Aivan pakko nähdä ja kuulla livenä.

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 15 2014 05:09pm
Tänään 16.8 kello 12 räjähtää:



Siitä vaan bilettään livestriimin tahtiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

This post was edited by Rocko on Aug 15 2014 05:12pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1267268269270271332Next
Add Reply New Topic New Poll