Quote (Pomppeli @ 21 Sep 2013 19:08)
Mulle on ihan sama laillistetaanko mitään päihdettä tai pidetäänkö laittomana. Pienen määrän hallussapito ja käyttö ei mulle rikosrekisteriä sentään tuo.
jätän tän kaikille rockoille ja rzi:lle sun muille alkoholiriippuvaisille gänääjille:
http://blog.mpp.org/wp-content/uploads/2013/02/drugharms.gif

en vedä kännejä. juon 1-3 olutta pari kertaa viikossa
tuossahan pitää ottaa huomioon käytön määrä, saatavuus ja laillisuus
This post was edited by Rzi on Sep 21 2013 01:50pm