d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1267268269270271458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Sep 21 2013 12:53pm
Quote (Pomppeli @ 21 Sep 2013 19:08)
Mulle on ihan sama laillistetaanko mitään päihdettä tai pidetäänkö laittomana. Pienen määrän hallussapito ja käyttö ei mulle rikosrekisteriä sentään tuo.

jätän tän kaikille rockoille ja rzi:lle sun muille alkoholiriippuvaisille gänääjille:

http://blog.mpp.org/wp-content/uploads/2013/02/drugharms.gif


Miten tota taulukkoa luetaan? Anabolisia steroideja käyttävälle tulee yheksän harmia itelle ja yks harmi muille?
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 21 2013 01:23pm
Quote (Rupsu @ Sep 21 2013 08:53pm)
Miten tota taulukkoa luetaan? Anabolisia steroideja käyttävälle tulee yheksän harmia itelle ja yks harmi muille?


Niin tai puhutaan isommasta kokonaisuudesta kuin yhdestä käyttäjästä, uskoisin.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 21 2013 01:49pm
Quote (Pomppeli @ 21 Sep 2013 19:08)
Mulle on ihan sama laillistetaanko mitään päihdettä tai pidetäänkö laittomana. Pienen määrän hallussapito ja käyttö ei mulle rikosrekisteriä sentään tuo.

jätän tän kaikille rockoille ja rzi:lle sun muille alkoholiriippuvaisille gänääjille:

http://blog.mpp.org/wp-content/uploads/2013/02/drugharms.gif


:D en vedä kännejä. juon 1-3 olutta pari kertaa viikossa
tuossahan pitää ottaa huomioon käytön määrä, saatavuus ja laillisuus

This post was edited by Rzi on Sep 21 2013 01:50pm
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 21 2013 01:55pm
Quote (Rzi @ Sep 21 2013 09:49pm)
:D en vedä kännejä. juon 1-3 olutta pari kertaa viikossa
tuossahan pitää ottaa huomioon käytön määrä, saatavuus ja laillisuus


Mutta otetaan nyt huomioon vaan mikä aiheuttaa eniten paskaa yhteiskunnan joka osa-alueelle niin kyllä se on rockon ylistämä kuningas alkoholi.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 21 2013 01:56pm
Quote (Pomppeli @ 21 Sep 2013 22:55)
Mutta otetaan nyt huomioon vaan mikä aiheuttaa eniten paskaa yhteiskunnan joka osa-alueelle niin kyllä se on rockon ylistämä kuningas alkoholi.


VÄITTÄISIN ET MELKEE SAMA PELI OIS KAIKKIEN KOHALLA PIA JOS SITÄ SAIS YHTÄ HELPOSTI KUIN VIUNAA
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 21 2013 02:02pm
Quote (KUF @ Sep 21 2013 09:56pm)
VÄITTÄISIN ET MELKEE SAMA PELI OIS KAIKKIEN KOHALLA PIA JOS SITÄ SAIS YHTÄ HELPOSTI KUIN VIUNAA


no kyllä sitä saakin, ei nyt kaupasta suoraan mutta kaverilta
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 21 2013 02:10pm
Quote (Pomppeli @ 21 Sep 2013 19:08)
katos gänärocko tuli puolustelemaan alkoholin hyödyllisiä vaikutuksia kansanterveydelle


Jäbää ragettaa niin, että on pakko rageta netissä :D :D :D Poista ittes :D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 21 2013 02:14pm
Quote (Rocko @ Sep 21 2013 10:10pm)
Jäbää ragettaa niin, että on pakko rageta netissä :D :D :D  Poista ittes :D


no ragettaa ku on tällänen darra joka jatkuu jo tuskaisena toitta päivää..

ei kokaiinista tuu tällästä? :(
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 21 2013 02:17pm
Quote (Pomppeli @ 21 Sep 2013 23:14)
no ragettaa ku on tällänen darra joka jatkuu jo tuskaisena toitta päivää..

ei kokaiinista tuu tällästä? :(


KRAPULA O KÖYHIE TAUTI
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 21 2013 02:18pm
Quote (KUF @ Sep 21 2013 10:17pm)
KRAPULA O KÖYHIE TAUTI


mutta mun illan lasku oli n. 400 euroa :/

ei köyhät noin tee
Go Back To Suomi Topic List
Prev1267268269270271458Next
Add Reply New Topic New Poll