d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1264265266267268377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Nov 16 2013 01:02pm
Quote (BebebBurns @ 16 Nov 2013 20:31)
vesi tosiaan pahentaa vaan, leipä ja maitotuotteet auttanee


Juu mut jos on jääkaappi sopivasti tyhjänä ni ei siin pal muutaku vesihana oo turvana :D
Jos sattu lähtee hanan alta ni tuntu ku ois joku heittäny hiillosta heti suuhun
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 16 2013 03:38pm
Quote (BebebBurns @ Nov 16 2013 07:31pm)
vesi tosiaan pahentaa vaan, leipä ja maitotuotteet auttanee


kyl jääpalasta oli apua niin kauan kun oli suussa :D

huomena taas uudellee.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 16 2013 04:22pm
pisti hyvin polttaa sisuskaluja toi aikasempi Naga Morichi.

nyt polttaa muualta ku suusta
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 16 2013 04:59pm
Quote (SekavaSamu @ 17 Nov 2013 00:22)
pisti hyvin polttaa sisuskaluja toi aikasempi Naga Morichi.

nyt polttaa muualta ku suusta


ja nyt on hienoo?
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2013 12:16pm
Quote (Rzi @ 17 Nov 2013 00:59)
ja nyt on hienoo?


et tahtois harrastaa mun kans anaaliseksiä, panettaa nii pirusti
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 17 2013 12:40pm
Quote (Speedparts @ Nov 17 2013 07:16pm)
et tahtois harrastaa mun kans anaaliseksiä, panettaa nii pirusti


toi vois olla joksenkin mielenkiintonen combo, nussia jotai ämmää perseesee se jälkee ku se on syössy tollasta napalmia mitä ite tänää :D

joskus erehdyksissäni otin munasta kii ku olin jotai tulista siipisoossia tehny ite... Unohdin kai pestä kädet putsasin vaa paperilla suurimmat pois. 20-30min tuskaa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 16 2013 06:01pm
bump.
onko mikkou tehny sen 60k postinsa jo?
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Dec 16 2013 06:15pm
Quote (Napi @ Dec 17 2013 02:01am)
bump.
onko mikkou tehny sen 60k postinsa jo?


mikkou, elävä legenda, maailman kahdeksas ihme :hail:
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 17 2013 03:20am
Quote (Napi @ 17 Dec 2013 02:01)
bump.
onko mikkou tehny sen 60k postinsa jo?


Nähty Viimeksi : 18 days ago :ph34r:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 17 2013 06:57am
http://www.aamulehti.fi/Pirkanmaa/1194861261586/artikkeli/vallattu+morkku+on+tyhjennetty+muutama+henkilo+otettu+kiinni.html

Quote
Heitä epäillään hallinnan loukkaamisesta.


Ei oikeen auennu, että mistä noita nyt epäillään ??

Ihme perseilyä muutenkin tämä, ettei tyhjiä taloja saa vallata
Go Back To Suomi Topic List
Prev1264265266267268377Next
Add Reply New Topic New Poll