d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1264265266267268332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Aug 1 2014 10:20am
Ja voi nyt jo kevyesti sanoo että on Track of the year, ellei jotain aivan uskomatonta tule!
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 1 2014 04:06pm
Toka biisi jossa miksattu Fallout pelisarjasta dialogia biisiin, ihan mielenkiintosta

Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 1 2014 05:11pm
Quote (CeePee @ Aug 2 2014 01:06am)
Toka biisi jossa miksattu Fallout pelisarjasta dialogia biisiin, ihan mielenkiintosta

http://www.youtube.com/watch?v=ayLSaX3bAY0



hahahah, ei vittu :rofl:

miks falloutin nimee pitää yhistää tommoseen korvaraiskaukseen
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Aug 1 2014 06:45pm
Quote (CeePee @ 2 Aug 2014 00:06)
Toka biisi jossa miksattu Fallout pelisarjasta dialogia biisiin, ihan mielenkiintosta

http://www.youtube.com/watch?v=ayLSaX3bAY0


Delete ja Vazard kehittelee kaikkee kivaa yhessä :) Parhaat kickit & punchit skenessä.

Quote (OjjiLol @ 2 Aug 2014 01:11)
hahahah, ei vittu  :rofl:

miks falloutin nimee pitää yhistää tommoseen korvaraiskaukseen


Napautetaanko jäbää? Joko nyt?
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Aug 1 2014 06:51pm
BTW aina jos mahdollista, niin linkatkaa artistin viralliseen videoon / yhteistyökumppaniin, joka promoo kyseistä artistia. Tätä ketjua kun ei lue pelkästään jsp-väki, vaan joku muukin. Saavat tuloja nuo köyhät tuottaja-poloiset.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 2 2014 05:04am
Quote (Rocko @ 2 Aug 2014 02:45)
Delete ja Vazard kehittelee kaikkee kivaa yhessä :) Parhaat kickit & punchit skenessä.


Samaa mieltä, noi kickit on ihan naurettavan kovia jokasessa biisissä
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 2 2014 12:28pm
Tän jäbän uploadeilla ei voi mennä vikaan :wub:

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 3 2014 01:53am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Aug 3 2014 05:35am
INDIGO -lavan setit kuunnellavissa. Voi veljet, Deetox & Delete <3 En ite ehtiny niiden settiin, koska Minus Militia soitti samaan aikaan. Uudet biisit mustalla.

https://soundcloud.com/qdance/defqon-1-2014-indigo-2

01. Outbreak - Bassface
02. Delete - Level
03. Deetox ft. MC Nolz - Trigger
04. Digital Punk - Firestorm
05. Prefix & Density ft. The Vision - Never Come Close
06. Delete - Ghetto
07. Deetox - Voodoo
08. Alpha Twins & Jack Of Sound - Das Weite Land
09. Fanteria ft. MC I See - Defend The Raw
10. Warface & Sasha F - Bring It To Them Raw (Delete Remix)
11. Deetox - Street Movement
12. Deetox & Delete ft. MC Livid - Do Or Die
13. Activator & Ivan Carsten ft. Nikkita - Brutal
14. Basement Jaxx - Where's Your Head At (Main Concern Bootleg)
15. The R3belz vs. Typhoon - Right Now
16. Delete - Dismissed
17. Warface & Deetox - Chaos Reign
18. Delete & Low Profile - Codes Of Behaviour
19. E-Force - Seven

This post was edited by Rocko on Aug 3 2014 05:38am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 4 2014 02:43am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1264265266267268332Next
Add Reply New Topic New Poll