Quote (SekavaSamu @ 15 Nov 2013 15:13)
2x naga morichia, 2tl Naga jolokia (poppamiehen soossi) ja 3x kokonaista Lemon drop chiliä 800g jauhelijaa
ja 2 "tulista" tacomauste seosta. tortilla ilta

tulee kivasti hiki syödes
E: huomenna paskannan napalmia.
Ostin ite sieltä just simmosta valkosipulidippiä, sekottelin kermaviiliin, siihen lisäks Liquid Smokea ja pari tippaa Noutajaa
Siihen dippailin Hot Headzin habanero sipsejä. Tilasin koko pahvilaatikon näitä joku aika takaperin ku oli taas hiukan suuruudenhullu olo.
Pahemmat potkut tulee seuraavana päivänä. Kyl jännittää se pöntölle meneminen

Mut kyl on hyvää, suosittelen sitä valkosibulaa ja liquid smokea ehdottomasti
http://www.poppamies.fi/product_info.php?cPath=34&products_id=477http://www.poppamies.fi/product_info.php?cPath=32&products_id=581Noutajaa en löytäny tuolta enää.