d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1262263264265266377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 27 2013 03:53am
Quote (SekavaSamu @ 27 Oct 2013 11:38)
Vitun kellojen siirto. miksei täs paskassa massa osoteta mieltä mistään.

on annettu joku vitun sivu mihin voi mennä tekeen adressin ja jos "kansanedustajat" ei pidä siitä, voidaan se hylätä ilman perusteita.

joko lähetään sinne arkadianmäelle niiden soihtujen ja kirveiden kaa? oisko jo aika vai sit vasta ku päähän on potkittu oikee kunnolla?


tieks et sä ja kaikki muutki yhteiskuntainisijät voitte hakee sinne eduskuntaan. vois tehä asioille jotai, ei tarttis aina vaan inistä.

Eiku ainii, eihän se kuulu tohon juttuun, että oikeesti tehtäis jotain.

B)

This post was edited by Rupsu on Oct 27 2013 03:54am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 27 2013 03:58am
Quote (Rupsu @ Oct 27 2013 10:53am)
tieks et sä ja kaikki muutki yhteiskuntainisijät voitte hakee sinne eduskuntaan. vois tehä asioille jotai, ei tarttis aina vaan inistä.

Eiku ainii, eihän se kuulu tohon juttuun, että oikeesti tehtäis jotain.

B)


harmi vaan, et eduskuntaan pääsee ne, ketä ilapulu ja iltapaska hypettää :D Äänestäjillä todellisuudessa hajuaka ketä KANNATTAA äänestää.

Kuitenkin valtaosa ihmisistä on tyhmiä. eikö se oo nähty jo ? jengi äänestää varmaan vieläkin kokoomusta. Oota vaan kohta ne alkaa
taas vaalien alla kertoo valheitä ja nä idiootit unohtaa kaiken paskan mitä ne on jo saanu aikaa. sit on taas jyrki hallituksen puheenjohtajana.

ja kuinka vitussa sä tässä paskassa maassa kerrot kenellekkään omista mielipiteistä, kun sut leimataan heti hulluks?
95% suomalaisista miehistä omaa vitunmoisen tarpeen olla oikeessa. ihan sama mistä väittelet niiden kans, ne on aina oikeeessa, vaikka
ei oo koskaan tarkistanu "faktojaan".

ja sen mäkin haluisin nähdä, kun Joku Rando 20v ammattikoulusta valmistautunu pääsee eduskuntaan. onnee vaan äänten saannille.
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Oct 31 2013 01:01pm
Tänää vähä kalijaa vai mitä ukot?
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 31 2013 01:06pm
Quote (Swash @ 31 Oct 2013 21:01)
Tänää vähä kalijaa vai mitä ukot?


sama tääl
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 31 2013 01:11pm
Quote (Swash @ Oct 31 2013 10:01pm)
Tänää vähä kalijaa vai mitä ukot?

hyvä ajatus
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 31 2013 01:44pm
Vähä jäätelöä ja lonkeroa yöllä sit ku tulee himaan töistä
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 6 2013 07:23am
Kamelottia kattoo tänää pakkahuoneelle. 1 iso miinus et Roy ei vissii oo mikrofonissa?
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 7 2013 02:04am
Pitäs neuvolaa lähtee emännä ja muksun kanssa, hienoo ku täälläpäi ei oo mtn muuta ku näitä saatana ryssiä ni ofc sitte neuvola lääkäri ( ihan perus yleislääkäri, ei ole edes lastenlääkäri... ) on ryssä minkä sönkötyksestä ei saa mtn selvää :thumbsup: hitto meinas viimeeks palaa pinna senkaa, saa nähä mitä taas tänää saahaa aikaseks :lol:

e: en ole rasisti mutta oishan se ihan kiva että ku on kyse oman lapsen kehityksestä ja kasvusta ni lasta tutkiva lääkäri olisi sitten siihen virkaan tarkoitettu lastenlääkäri eikä mikään vitun ryssä yleislääkäri... jonka hoonosoomi on tulkittavissa monella eri tavalla..

e2: siis onha se ihan hyvä että on ryssä lääkäreitä täälläkii ku noi ryssät tupaa meijä terveiskeskuksessakii jo jonottaa et niille sitte saahaa oman kiele palveluja mutta voitas kuitekii sitte meidät ohjata oman suomenkielen taitavalle lääkärille :thumbsup:

e3: ultimate rage avautumista :evil:

This post was edited by Soppamies on Nov 7 2013 02:09am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 7 2013 04:02am
Itse asun täällä ruotsinkielisellä alueella, joten 75% lääkäreistä puhuu ruotsia. Sit on 20% sekalaista venäjää, afrikkaa, kreikkaa, jotain itäblokkia yms. 10 puhuu jonkunlaista suomea. Parhaillaan on ollut 2 tulkkia. Yks tulkkaa lääkäriä tulkille joka tulkkaa tulkkia mulle. :O
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Nov 8 2013 12:28pm
Quote (A2K @ Nov 7 2013 01:02pm)
Itse asun täällä ruotsinkielisellä alueella, joten 75% lääkäreistä puhuu ruotsia.

jossai Pohjanmaal? :D luulis et niiden tulis osata suomeaki
Go Back To Suomi Topic List
Prev1262263264265266377Next
Add Reply New Topic New Poll