☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev
1
262
263
264
265
266
332
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 70688
Replies: 3310
Track Topic
TheJoona
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold
:
16,453.00
#2631
Jul 30 2014 08:59am
Quote (Rocko @ Jul 30 2014 01:24pm)
Tuolla oltiin
<3
<3
http://www.youtube.com/watch?v=mwjMQTs2HfQ
imo aika paska toi aftermovie. Kolme päivää ja vajaa 4min? wtf...
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#2632
Jul 30 2014 12:27pm
Eipä se häävi ollu. Suomi on kuitenkin edustettuna videolla. Kun RED avattiin sunnuntaina closingii varten, ryysittiin parin suomalaisen kanssa liput kourassa tonne ekojen joukossa. Ne meni vähän eteenpäin (niiden lippu näkyy kohdas 1:19). Meidän rujot pärstät ei mahtunu kuviin.
Kurauttaakohan ne Blu-Ray julkaisunkin taas? Saa nähä.
Rawlinjalla tää ilta.
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#2633
Jul 30 2014 12:44pm
Sori on pakko laittaa tää tänne
Hajosin samantien
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#2634
Jul 30 2014 02:02pm
Quote (Rocko @ 30 Jul 2014 20:44)
Sori on pakko laittaa tää tänne
Hajosin samantien
http://www.youtube.com/watch?v=juQKBwUP8Sw
Nirvana of Noise on kyllä biisinä helvetin kova.
https://www.youtube.com/watch?v=Rc9Bb0lP-dg
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#2635
Jul 30 2014 04:49pm
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#2636
Jul 30 2014 05:22pm
JAJAJAJAJA
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#2637
Jul 30 2014 05:24pm
RAWWWW
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#2638
Jul 30 2014 05:41pm
Bootleggiä pukkaa perkele!
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#2639
Jul 30 2014 05:44pm
Joona tunnistaa kickin
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#2640
Jul 30 2014 05:48pm
Kuukausi sitten oltiin tosiaan Hollannissa. Tässä ultimate mashup by Coone. Tää oli ainoa hyvä hetki sen setissä perjantaina
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
262
263
264
265
266
332
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact