d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1262263264265266332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jul 30 2014 08:59am
Quote (Rocko @ Jul 30 2014 01:24pm)
Tuolla oltiin <3 <3 <3 <3 <3

http://www.youtube.com/watch?v=mwjMQTs2HfQ


imo aika paska toi aftermovie. Kolme päivää ja vajaa 4min? wtf...
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 30 2014 12:27pm
Eipä se häävi ollu. Suomi on kuitenkin edustettuna videolla. Kun RED avattiin sunnuntaina closingii varten, ryysittiin parin suomalaisen kanssa liput kourassa tonne ekojen joukossa. Ne meni vähän eteenpäin (niiden lippu näkyy kohdas 1:19). Meidän rujot pärstät ei mahtunu kuviin.
Kurauttaakohan ne Blu-Ray julkaisunkin taas? Saa nähä.

Rawlinjalla tää ilta.


Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 30 2014 12:44pm
Sori on pakko laittaa tää tänne :D Hajosin samantien :D

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 30 2014 02:02pm
Quote (Rocko @ 30 Jul 2014 20:44)
Sori on pakko laittaa tää tänne :D Hajosin samantien :D

http://www.youtube.com/watch?v=juQKBwUP8Sw


Nirvana of Noise on kyllä biisinä helvetin kova.

https://www.youtube.com/watch?v=Rc9Bb0lP-dg
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 30 2014 04:49pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 30 2014 05:22pm
JAJAJAJAJA



Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 30 2014 05:24pm
RAWWWW

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 30 2014 05:41pm
Bootleggiä pukkaa perkele!

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 30 2014 05:44pm
Joona tunnistaa kickin :D

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 30 2014 05:48pm
Kuukausi sitten oltiin tosiaan Hollannissa. Tässä ultimate mashup by Coone. Tää oli ainoa hyvä hetki sen setissä perjantaina :D

Go Back To Suomi Topic List
Prev1262263264265266332Next
Add Reply New Topic New Poll