Quote (SekavaSamu @ 14 Oct 2013 14:21)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288609237982.htmlJos nyt ihan alettas kunnolla tutkimaan tätäkin asiaa, niin selviäis se, että melkein kaikki "kehitysapu" hukkuu jonku sikariportaan nilkin lompakkoon.
E: oliko se nyt 1/3 osaaa valtionvelasta mikä on syntyny erilaisista "apupaketeista"?
Punasella ristillä on parhaat yhteysihmiset ja systeemit ympäri maailmaa, joten niillä menee vähiten rahaa hukkaan turhiin kuluihin. Antaisivat niille vaan rahansa, niin menis premmin perille.