d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1259260261262263377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 14 2013 05:21am
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288609237982.html

Jos nyt ihan alettas kunnolla tutkimaan tätäkin asiaa, niin selviäis se, että melkein kaikki "kehitysapu" hukkuu jonku sikariportaan nilkin lompakkoon.

E: oliko se nyt 1/3 osaaa valtionvelasta mikä on syntyny erilaisista "apupaketeista"?

This post was edited by SekavaSamu on Oct 14 2013 05:22am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 14 2013 05:32am
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288609384217.html
ollu autossa kummankin osapuolen kanssa, ei ois tosta uskonu, näytti paksulta mannenörtiltä ja popittivat naitvissiä
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Oct 14 2013 05:35am
Quote (BebebBurns @ 14 Oct 2013 14:32)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288609384217.html
ollu autossa kummankin osapuolen kanssa, ei ois tosta uskonu, näytti paksulta mannenörtiltä ja popittivat naitvissiä


Noni, ei muuta ku Nightwish bänniin koko maassa.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 14 2013 05:51am
Quote (Swash @ Oct 14 2013 01:35pm)
Noni, ei muuta ku Nightwish bänniin koko maassa.


amen, roviotorilla nähään
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 14 2013 06:39am
Quote (BebebBurns @ 14 Oct 2013 14:32)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288609384217.html
ollu autossa kummankin osapuolen kanssa, ei ois tosta uskonu, näytti paksulta mannenörtiltä ja popittivat naitvissiä


on kyllä sen näkönen jätkä että en ihmettele
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 14 2013 06:47am
Quote (BebebBurns @ Oct 14 2013 01:32pm)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288609384217.html
ollu autossa kummankin osapuolen kanssa, ei ois tosta uskonu, näytti paksulta mannenörtiltä ja popittivat naitvissiä


Oon miettiny että minkä tähden suomessa tän tason rikolliset päästetään lomalle ilman saattajaa? Siis ei helvetti :rofl: Toivottavasti tappais 10 lisää tolla reissullaan.

This post was edited by Pomppeli on Oct 14 2013 06:47am
Member
Posts: 4,105
Joined: Jun 3 2013
Gold: 56.48
Oct 14 2013 06:50am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (BebebBurns @ Oct 14 2013 02:32pm)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288609384217.html
ollu autossa kummankin osapuolen kanssa, ei ois tosta uskonu, näytti paksulta mannenörtiltä ja popittivat naitvissiä


tapa ittes :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 14 2013 07:10am
Quote (Pomppeli @ Oct 14 2013 02:47pm)
Oon miettiny että minkä tähden suomessa tän tason rikolliset päästetään lomalle ilman saattajaa? Siis ei helvetti :rofl: Toivottavasti tappais 10 lisää tolla reissullaan.


emt, vaikutti wannabe tony montana hissukalta, niin varmaan on kilttinä poikana, mutta suuret kuvitelmat

Quote (CHCL @ Oct 14 2013 02:50pm)
tapa ittes :D


nyt meni vähän ohi mitä hait tällä
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 14 2013 07:13am
Quote (Pomppeli @ Oct 14 2013 01:47pm)
Oon miettiny että minkä tähden suomessa tän tason rikolliset päästetään lomalle ilman saattajaa? Siis ei helvetti :rofl: Toivottavasti tappais 10 lisää tolla reissullaan.


kaikkien pitää voida täälä hyvin, myös murhaajien. Terv etuloa hyvinvointivaltioon
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 15 2013 08:30pm
on se kumma ku flunssa + silmätulehdus ei riitä saikkuun. ulkona viel töis.

kai se pitää kaatua rappusissa ja katkasta nilkka. ei paljo tarvi et mahdollinen skenaario.
tuntuu kuitenki suurimman osan ajasta et roska silmäs ja oikee silmä enempi tai vähempi hunonäkönen kokoaja
Go Back To Suomi Topic List
Prev1259260261262263377Next
Add Reply New Topic New Poll