d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1252627282941Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 22 2012 05:23pm
FI20 GoM-klaanilla pitäny kiirettä. Ja xiit aseitakin teltoissa, voi pojat pojat mitä menitte tekemään.

Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2012 05:31pm
Quote (BloodStream @ Aug 22 2012 11:23pm)
FI20 GoM-klaanilla pitäny kiirettä. Ja xiit aseitakin teltoissa, voi pojat pojat mitä menitte tekemään.

http://i231.photobucket.com/albums/ee302/D3su/arma2oa2012-08-2222-37-18-37.jpg


Käy paskomassa :3

€: Missäspäi toi on? voisin mennä istuskeleen sinne ^^

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 22 2012 05:38pm
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 23 2012 01:30am
aavistuksen verra harmittaa, löysin ekan gps ja kuolin vähän sen jälkee :D
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 23 2012 06:20am
mistäs itelleen löytää tollasen teltan? ja voiks niit olla enemmänki pläntätty yhellä pelaajalla?
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 23 2012 06:21am
Quote (Paroni @ Aug 23 2012 12:20pm)
mistäs itelleen löytää tollasen teltan? ja voiks niit olla enemmänki pläntätty yhellä pelaajalla?


Ei oo mitää telttarajaa, ite oon löytäny noita suht paljo noiden linnojen lähettyviltä
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 23 2012 06:52am
Quote (Paroni @ 23 Aug 2012 10:30)
aavistuksen verra harmittaa, löysin ekan gps ja kuolin vähän sen jälkee :D


sama juttu, oli eka itemi mitä löyty, zombeja hitosti perässä ja jäin jumii deer standii :D
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 23 2012 10:05am
pöh, löyty teltta mis ei ollu ku jotai m1014, lee enfield ja jotai panoksii... ainut hyvä oli ghillie suit :)
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 23 2012 10:18am
Kuka spottas mut tänään FI22 B)
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 23 2012 10:26am
Quote (Paroni @ Aug 23 2012 10:30am)
aavistuksen verra harmittaa, löysin ekan gps ja kuolin vähän sen jälkee :D


ARMA2Position.exe siinä tarpeeks gepsii
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 23 2012 10:40am
ei meinaa löytyy yhtää ajoneuvoo vaikka on muutama spawnpoint käyty kattomas. fillariki ois jees!
kävi tuuri ku löyty randomisti kuollu pelaaja jolta sai vähä loottia :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1252627282941Next
Add Reply New Topic New Poll