Quote (BloodStream @ Aug 22 2012 11:23pm)
FI20 GoM-klaanilla pitäny kiirettä. Ja xiit aseitakin teltoissa, voi pojat pojat mitä menitte tekemään.
http://i231.photobucket.com/albums/ee302/D3su/arma2oa2012-08-2222-37-18-37.jpg
Käy paskomassa :3
€: Missäspäi toi on? voisin mennä istuskeleen sinne ^^
This post was edited by EasyCoolWin on Aug 22 2012 05:38pm