d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev12526272829Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 30 2012 03:04pm
Quote (Wondrous @ 30 Oct 2012 20:18)
Tavote jouluks -6kg.
2 viikkoa sitte kävin vaa'alla ja painoin 86kg.

Neljä päivää putkeen salilla, välipäivä ja taas neljä päivää salilla.
Katotaa mitä käy.


Miks ei vaa kowaa bulkkii ja joulun jälkee vast sit kiristelis kesää kohti :3

Mjooh, himas nyt vaa jtn räpiköiny natuna, enskuus pits kortti hommaa ja koittaa sitä massahakemust lähetellä.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Nov 23 2012 01:12am



Ei muuta ku bodaamaa!
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 23 2012 04:15am
Quote (Wondrous @ 30 Oct 2012 20:18)
Tavote jouluks -6kg.
2 viikkoa sitte kävin vaa'alla ja painoin 86kg.

Neljä päivää putkeen salilla, välipäivä ja taas neljä päivää salilla.
Katotaa mitä käy.

Paska ohjelma

Liian vähä lepoa

Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Nov 23 2012 07:58am
Quote (eppo @ 23 Nov 2012 13:15)
Paska ohjelma

Liian vähä lepoa


Ei tuossa liian vähän lepoa oo jos on jakanu ohjelman.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 24 2012 11:37am
eikö painonpudotuksessa tärkeintä oo se ruokavalio.
jostain luin, olikohan 80% jokasest pudotetust kilost oikeenlaisen ruokailun takia.
syöy vähä kerrallaa mut useesti, juot paljo vettä yms
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 24 2012 02:03pm
Quote (Napi @ 24 Nov 2012 20:37)
eikö painonpudotuksessa tärkeintä oo se ruokavalio.
jostain luin, olikohan 80% jokasest pudotetust kilost oikeenlaisen ruokailun takia.
syöy vähä kerrallaa mut useesti, juot paljo vettä yms


Tärkeintä on roina.
Member
Posts: 15,274
Joined: Sep 5 2008
Gold: 525.00
Nov 24 2012 02:10pm
Quote (Napi @ 24 Nov 2012 19:37)
eikö painonpudotuksessa tärkeintä oo se ruokavalio.
jostain luin, olikohan 80% jokasest pudotetust kilost oikeenlaisen ruokailun takia.
syöy vähä kerrallaa mut useesti, juot paljo vettä yms


Piriä niin laihtuu.
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Nov 25 2012 08:34am
Quote (Napi @ 24 Nov 2012 20:37)
eikö painonpudotuksessa tärkeintä oo se ruokavalio.
jostain luin, olikohan 80% jokasest pudotetust kilost oikeenlaisen ruokailun takia.
syöy vähä kerrallaa mut useesti, juot paljo vettä yms


vain kaloreilla on väliä

paljon on syöty, paljon on käytetty
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 25 2012 08:37am
Quote (potaa @ 25 Nov 2012 17:34)
vain kaloreilla on väliä

paljon on syöty, paljon on käytetty

joo, proteiineilla, hiilihydraateilla yms. ei ole mitään osaa :)
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Nov 25 2012 12:03pm
Quote (Napi @ Nov 25 2012 04:37pm)
joo, proteiineilla, hiilihydraateilla yms. ei ole mitään osaa :)


Periaatteessa ei, ne ovat vain kalorien "lähteitä".

Jos kulutat enemmän kuin syöt laihdut ja toisinpäin. Ei tä mitään salatiedettä ole.

Go Back To Suomi Topic List
Prev12526272829Next
Add Reply New Topic New Poll