d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev12526272829255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 2 2009 03:34pm
Quote (greydoom @ Nov 2 2009 11:34pm)
LOL. Fake p/c XD

Halusin vaa nähä reaktiot.


sinä senkin %$$#!@@ ¤
Member
Posts: 4,287
Joined: Jul 20 2009
Gold: 5,007.90
Nov 3 2009 05:53am
joo-po
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Nov 3 2009 06:01am
tekeeks rare hanskoilla mitn jossa on

2 bow skills
20ias
pari pojoo dex/str
pari rand modia
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Nov 3 2009 06:03am
Quote (Mutu @ 3 Nov 2009 15:01)
tekeeks rare hanskoilla mitn jossa on

2 bow skills
20ias
pari pojoo dex/str
pari rand modia


jos alle 10str/dex ni ei oo oikee arvokkaat

kai nuista pari kymppiä saa
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Nov 3 2009 06:42am
Quote (finseppo @ 3 Nov 2009 14:03)
jos alle 10str/dex ni ei oo oikee arvokkaat

kai nuista pari kymppiä saa


ui juma! vaikka onki low str/dex (alle 10) nii silti saa fg!! KUKA OSTAA ?"?!" scnl
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 3 2009 06:43am
Quote (Mutu @ Nov 3 2009 02:42pm)
ui juma! vaikka onki low str/dex (alle 10) nii silti saa fg!! KUKA OSTAA ?"?!" scnl


noi hanskat on akara
kb puuttuu
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Nov 3 2009 07:30am
Quote (greydoom @ 3 Nov 2009 00:34)
LOL. Fake p/c XD

Halusin vaa nähä reaktiot.


no ei olis mikää mahottomuus et sul olis bitterit unperminä.


bitterit on vähän saman tyyliset kun bb, unpermei helvetisti ja permeinä myydään kaikkii ja sit on spammii s/a sectionil
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 5 2009 02:43pm
Osaako joku sanoo onko tollane hyvä LLd?

Vai voiko sanoo et 39 = lld?

ja et onko arvoo ?

Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Nov 5 2009 02:44pm
Quote (fin blizzie @ 5 Nov 2009 22:43)
Osaako joku sanoo onko tollane hyvä LLd?

Vai voiko sanoo et 39 = lld? 

ja et onko arvoo ?

http://i36.tinypic.com/125rig5.jpg


no totta helvetis säästät ton :uglyhammer:
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Nov 5 2009 02:44pm
Quote (fin blizzie @ 5 Nov 2009 22:43)
Osaako joku sanoo onko tollane hyvä LLd?

Vai voiko sanoo et 39 = lld? 

ja et onko arvoo ?

http://i36.tinypic.com/125rig5.jpg


oha toi iha jees MLD.. high life fcr skillz res

tosin pc arvioo en osaa sanoo mut ei oo charsi food
Go Back To Suomi Topic List
Prev12526272829255Next
Add Reply New Topic New Poll