Quote (greydoom @ 3 Nov 2009 00:34)
LOL. Fake p/c XD
Halusin vaa nähä reaktiot.
no ei olis mikää mahottomuus et sul olis bitterit unperminä.
bitterit on vähän saman tyyliset kun bb, unpermei helvetisti ja permeinä myydään kaikkii ja sit on spammii s/a sectionil