Frontliner on mun mielestä maailman parhain tuottaja & DJ tällä hetkellä. Vittu ei voi kun arvostaa. Anto DefQon1 settinsä ilmaseks HQ!
Tän biisin aikana koko yleisö istu alas ja biitin dropattua lähti kyl semmoset tsembalot käytiin, etten oo hetkeen nähny!
On se paras!