d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1257258259260261332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 6 2014 12:28am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 6 2014 12:40am
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 6 2014 02:24am
Quote (Rocko @ 6 Jul 2014 02:47)
Iiro helZinkiin?

Sen tiiän,et TheJoona jo tulee, mut entä muut?

Tulkaa ny saatana.


En oo tulossa
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 10 2014 03:01am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 10 2014 03:45pm
Helzinki Hardstyle huomenna. Postaan settii jos ehdin hotellilla
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 12 2014 05:26am
Vittu oon aivan paskana. Aivan VIT-TUN huikee ilta. Tänään vielä parempaa! Joonakin vaivoin hengissä :D :D

Vittuku tää palsta ei anna postaa zippy linkkejä. Keksin uuden paikan noille parille biisille.

Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jul 13 2014 10:15am
Quote (Rocko @ Jul 12 2014 11:26am)
Vittu oon aivan paskana. Aivan VIT-TUN huikee ilta. Tänään vielä parempaa! Joonakin vaivoin hengissä :D :D

Vittuku tää palsta ei anna postaa zippy linkkejä. Keksin uuden paikan noille parille biisille.


Elossa ollaan! :D pientä puudutusta havaittavissa :D Oli kyl huikeeta settiä. Varsinki Zatox ja Frontliner <3

Rockon kans tosiaa kilpaa tampattii pari päivää! Oli kyl hauskaa.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 13 2014 07:23pm
Quote (TheJoona @ 13 Jul 2014 18:15)
Elossa ollaan! :D pientä puudutusta havaittavissa :D Oli kyl huikeeta settiä. Varsinki Zatox ja Frontliner <3

Rockon kans tosiaa kilpaa tampattii pari päivää! Oli kyl hauskaa.


Vittu en voi muuta sanoo, kun hattua nostaa.

Jos en olis näin puuduksissa, olisin varmaan kuollu jo. Haukoin joku pari tuntii happee lauantain jäljiltä. Mulla ei oo jalkoja. Liikun pakosta jaloilla, mieluiten ryömimällä / konttaamalla tässä vaiheessa.

Tainoh... nyt on taas nii vitun meno päällä kun olla ja voi. En varmaan selviä tästä hetkeen, kun on nää synttäritkin just sopivasti. VOi vittu 8DD8D8DF78SDGFSD

Muthei tässä teille globaalisti uutta tavaraa kuten lupasin: Frontliner - ID (soi Frontyn keikalla)

https://soundcloud.com/jotainvitunpaskaa/frontliner-id

ja Wasted Penguinz & Rebourne - TBA (sunnuntailta)

https://soundcloud.com/jotainvitunpaskaa/wasted-penguinz-rebourne-tba


Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 14 2014 11:56am
Nyt on jännä

Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 15 2014 05:00am
Quote (CeePee @ Jul 14 2014 06:56pm)
Nyt on jännä

http://www.youtube.com/watch?v=Tx3alHfGlRA


I liek.

ja jottei vaan olis +1 niin Np. Nimbus - Bohemian Blues


This post was edited by SekavaSamu on Jul 15 2014 05:00am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1257258259260261332Next
Add Reply New Topic New Poll