Quote (TheJoona @ 13 Jul 2014 18:15)
Elossa ollaan!

pientä puudutusta havaittavissa

Oli kyl huikeeta settiä. Varsinki Zatox ja Frontliner

Rockon kans tosiaa kilpaa tampattii pari päivää! Oli kyl hauskaa.
Vittu en voi muuta sanoo, kun hattua nostaa.
Jos en olis näin puuduksissa, olisin varmaan kuollu jo. Haukoin joku pari tuntii happee lauantain jäljiltä. Mulla ei oo jalkoja. Liikun pakosta jaloilla, mieluiten ryömimällä / konttaamalla tässä vaiheessa.
Tainoh... nyt on taas nii vitun meno päällä kun olla ja voi. En varmaan selviä tästä hetkeen, kun on nää synttäritkin just sopivasti. VOi vittu 8DD8D8DF78SDGFSD
Muthei tässä teille globaalisti uutta tavaraa kuten lupasin: Frontliner - ID (soi Frontyn keikalla)
https://soundcloud.com/jotainvitunpaskaa/frontliner-idja Wasted Penguinz & Rebourne - TBA (sunnuntailta)
https://soundcloud.com/jotainvitunpaskaa/wasted-penguinz-rebourne-tba