Quote (Napi @ 3 Sep 2013 12:59)
niijoo, pääs täysin unohtumaan, vissiin jotai puolet vai ylikin ?
sinun tulisi myös miettiä alkoholin plussia, me ei tykätä oikein lisääntyä ilman alkoholia, meinaisko toi verouudistus, että baareissa maksais sen 5€ sijaan 8€ se yks bisse? sinne menis ravintola-alalta aika vitun iso rahasiivu ohi suun, kun ihmisillä ei olekaan varaa.
jees, kyllä tolle ylelle pitäs jotain tehdä, ehkä vähän pistää nuorta väkeä töihin, niin paranis ohjelmien laatu...
yle vero ? netflix on vitusti halvempi ja pieksee ylen mennentullen
ei lisäännytä ilman alkoholià?
itse olen onnistunut jo kahdesti ilman alkoholia. lisääntyminen ja alkoholi kun sekotetaan, ei tuu mitään hyvää. ja voihan ravintoloiden alkoholiveron pitää kohdallaan, jolloin saadaan kansa pois kadulta ryppäämädtä. nostetaan sitä kohtuudella ja nostetaan kaupassa myytävään alkoholia reippaasti.
kyllähän halpa-hallikin pärjää mainiosti ilman tupakka ja alkoholimyyntiä. miksei siis kaikki muutkin?alkoholin käytösää ei ole mitään plussia todellisuudessa.
joku kohtuukäyttö ehkä. lasi viiniä silloin tällöin, viskiä joskus kun on kipee. mut joku leka illas.. ei ei.. sais maksaa vaikka joku 40-60€ per litra alle 20% ja sit 60-100€ minimissään väkevät.
tupakka vois olla tuplahintasta ihan hyvin. eipähän kuormittais syöpäpotilashoitoa ne jotka ovat itse valinneet saada keuhkosyövän.