d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1255256257258259332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 18 2014 01:51pm
WPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP <3333333333333333

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 18 2014 02:27pm
SUOMI MAINITTU! VOI VITTU MIKÄ MENO!!! KICK MAINITTU JO?

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 18 2014 02:44pm
Vuoden top5 biisi.

Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 23 2014 01:56pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 24 2014 07:56am
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jun 24 2014 10:24am
Quote (Rocko @ Jun 24 2014 01:56pm)


jep :)

Mitä mieltä Rokka kun WP joinas Dörti Wöörxiin?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 24 2014 11:24am
Splinta!

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 24 2014 04:30pm
Quote (TheJoona @ 24 Jun 2014 18:24)
jep :)

Mitä mieltä Rokka kun WP joinas Dörti  Wöörxiin?


Luultavasti julkasevat paremmalla tahdilla biisejä. Samplet varmaan muuttuu mikä on vaan hyvä asia, sillä useet biisit oli meloiltaan / rakenteiltaan liian samantyylisiä esim tolle niiden levyllä.
Vokaaliraitoja en sinänsä toivo niiden biiseihin. WP kun on aina ollu ehkä semmosta "diippii" hardstylee. Ei oikeen toimi noi niiden biisit millään "everybody hands ups" -huudoilla.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 29 2014 08:44pm
Se ois sit Tallinaa lähtö kohta.

Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jul 1 2014 04:18am
Quote (Rocko @ Jun 24 2014 10:30pm)
Luultavasti julkasevat paremmalla tahdilla biisejä. Samplet varmaan muuttuu mikä on vaan hyvä asia, sillä useet biisit oli meloiltaan / rakenteiltaan liian samantyylisiä esim tolle niiden levyllä.
Vokaaliraitoja en sinänsä toivo niiden biiseihin. WP kun on aina ollu ehkä semmosta "diippii" hardstylee. Ei oikeen toimi noi niiden biisit millään "everybody hands ups" -huudoilla.


samaa mieltä. melancholia tosin on loistava sanoituksineen. jännä nähä muuttuuko tyyli.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1255256257258259332Next
Add Reply New Topic New Poll