Quote (TheJoona @ 24 Jun 2014 18:24)
jep

Mitä mieltä Rokka kun WP joinas Dörti Wöörxiin?
Luultavasti julkasevat paremmalla tahdilla biisejä. Samplet varmaan muuttuu mikä on vaan hyvä asia, sillä useet biisit oli meloiltaan / rakenteiltaan liian samantyylisiä esim tolle niiden levyllä.
Vokaaliraitoja en sinänsä toivo niiden biiseihin. WP kun on aina ollu ehkä semmosta "diippii" hardstylee. Ei oikeen toimi noi niiden biisit millään "everybody hands ups" -huudoilla.