d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1254255256257258377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 1 2013 08:19pm
aamuset RAY pikapokerit netis. voitolla 100e kannattaako mennä töihi? on kyl nii pitkä saikku ollu et melkee tekis mieli mennä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 1 2013 10:26pm
Quote (SekavaSamu @ 2 Oct 2013 05:19)
aamuset RAY pikapokerit netis. voitolla 100e kannattaako mennä töihi? on kyl nii pitkä saikku ollu et melkee tekis mieli mennä


Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 1 2013 11:26pm
Quote (Rzi @ Oct 2 2013 06:26am)
http://i.imgur.com/cl0tG3R.png


Mitä vittua
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 2 2013 06:41am
Quote (Pomppeli @ 2 Oct 2013 08:26)
Mitä vittua


tulin just työ hommista
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 2 2013 06:45am
täältä sitte työ ukot kunnon hommiin
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Oct 3 2013 07:33am
Quote (Rzi @ 2 Oct 2013 07:26)
http://i.imgur.com/cl0tG3R.png


turve suo hommiin ku pääsis
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 3 2013 07:42am
Quote (Rzi @ 2 Oct 2013 06:26)
http://i.imgur.com/cl0tG3R.png


tulispa pulttibois telkkarista, pakko kattoa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 3 2013 09:58am
Quote (Swash @ 3 Oct 2013 16:33)
turve suo hommiin ku pääsis


kunnon ukot on suolla
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 3 2013 09:59am
Quote (Rzi @ Oct 3 2013 05:58pm)
kunnon ukot on suolla


Toimistossa jalat pöydällä on oma arvioni
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 3 2013 11:21am
Quote (Pomppeli @ 3 Oct 2013 18:59)
Toimistossa jalat pöydällä on oma arvioni


siellä ei oo ku pellet ja homot!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1254255256257258377Next
Add Reply New Topic New Poll