d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1253254255256257377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 26 2013 12:18am
Quote (Gastly @ Sep 25 2013 12:59pm)


... Al-Qaida ei toimi Iranissa, Iranin muslimit on shiialaisia, siis Al-Qaidan silmissä vääräuskosia.
itse asiassa - mitä ihmettä ne on muka Iranissa sotinu?  :rofl:


iha sama ei noista voi enää tietää, kun median mukaan syyrian sota oli alkujaan shiiat vs sunnit, sit tarina muuttuki ku hizbollah
ja Assad lyöttäyty yhtee. oli "kapinallisia". Ryhmän nimi voi muuttua, mutta samoista terroristeistä puhutaan.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 26 2013 02:09am
Nähdäänköhä Kony uutisis viel :D kyl ne jotai keksii
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 26 2013 03:29am
Quote (SekavaSamu @ 26 Sep 2013 08:50)
62cm "Voluptuous Valentine" lähti tuleen saksasta kohti suomen postia.
en malta odottaa


oletan että koristeeksi
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 26 2013 05:01am
Quote (Rzi @ Sep 26 2013 10:29am)
oletan että koristeeksi


joo. noi on mulle vähän niinku pokaalit urheilijoille. tykkään keräillä ja ihailla.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 26 2013 05:12am
Quote (SekavaSamu @ Sep 26 2013 09:18am)
iha sama ei noista voi enää tietää

ja miten nii ei
Quote (SekavaSamu @ Sep 26 2013 09:18am)
kun median mukaan syyrian sota oli alkujaan shiiat vs sunnit

tai siis se oli Syyrian valtio vastaan kapinalliset, Syyrian valtion joukoissa taas shiiat ja kristityt on yliedustettuina.
Quote (SekavaSamu @ Sep 26 2013 09:18am)
sit tarina muuttuki ku hizbollah ja Assad lyöttäyty yhtee.

...ja minkähän takia se tarina muuttuis mihinkää ku se asetelmakaa ei sun kertomas mukaan oo muuttunu.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 26 2013 08:35am
Quote (SekavaSamu @ 26 Sep 2013 14:01)
joo. noi on mulle vähän niinku pokaalit urheilijoille. tykkään keräillä ja ihailla.


KUINKA PASKA ELÄMÄ PITÄÄ OLLA ETTÄ JNE....
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 30 2013 05:53am
Quote (KUF @ Sep 26 2013 03:35pm)
KUINKA PASKA ELÄMÄ PITÄÄ OLLA ETTÄ JNE....


Niih... naiset laittaa monta tuhatta euroo käsilaukkuihin, jotku "idiootit" jopa panostaa autoonsa.

Weight: 4,20 kg
Registration: 30.9.2013 02:57:59
Location: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

Ehkä jo ylihuomena <3
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 30 2013 06:48am
Quote (SekavaSamu @ 30 Sep 2013 14:53)
Niih... naiset laittaa monta tuhatta euroo käsilaukkuihin, jotku "idiootit" jopa panostaa autoonsa.

Weight:  4,20 kg
Registration: 30.9.2013 02:57:59
Location: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

Ehkä jo ylihuomena <3


kohta saat ihailla
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Sep 30 2013 08:30am
Quote (SekavaSamu @ 30 Sep 2013 14:53)
Niih... naiset laittaa monta tuhatta euroo käsilaukkuihin, jotku "idiootit" jopa panostaa autoonsa.

Weight:  4,20 kg
Registration: 30.9.2013 02:57:59
Location: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

Ehkä jo ylihuomena <3


ebin
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 30 2013 08:47am
Quote (Swash @ 30 Sep 2013 17:30)
ebin


jonne
Go Back To Suomi Topic List
Prev1253254255256257377Next
Add Reply New Topic New Poll