Quote (SekavaSamu @ Sep 25 2013 11:10am)
vähän alko olee läpinäkyvää toi jenkkien ja al-qaidan yhteistoiminta.
mun ymmärtääkseni Al-Qaidan toiminta on lähinnä vaikeutunu sen takia ku Yhdysvallat on ryhtyny listimään niiden johtoporrasta jne.
Quote (SekavaSamu @ Sep 25 2013 11:10am)
eka sodittii toisia vastaan iranissa
... Al-Qaida ei toimi Iranissa, Iranin muslimit on shiialaisia, siis Al-Qaidan silmissä vääräuskosia.
itse asiassa - mitä ihmettä ne on muka Iranissa sotinu?

Quote (SekavaSamu @ Sep 25 2013 11:10am)
sit aseistettiin toisia syyriassa. wat?
mun ymmärtääkseni ne on avittanu lähinnä niitä kapinallisryhmiä joiden motiivi ei oo uskonnollinen.
Quote (SekavaSamu @ Sep 25 2013 11:10am)
piti nopeesti keksiä uus "vaarallinen terroristijärjestö"
sulta on saattanu jäädä Somaliaan liittyvät uutiset seuraamatta, mutta kyllä toi Al-Shabaab on kyllä toiminu siellä viimeset pari vuotta - ja osittain myös Kenian (sekä Etiopian) alueella. eihän tuosta oo ees yli vuotta ku uutisoitii että Kenialaiset / Afrikan Unionin joukot on taas vallannu Mogadishun näiltä jannuilta.
mä voin kysyä vaikkapa somppukavereiden mielipiteitä siitä että kuinka keksittyjä noi tyypit on
Quote (SekavaSamu @ Sep 25 2013 11:10am)
että voidaan hyökätä keniaan ku sieltä kuulema löytynyt öljyä.
... ja jostaki kumman syystä ne on tyystin unohtanu hyökätä Ghanaan, Nigeriaan tai Angolaan.
Quote (Dorieus @ Sep 25 2013 02:44pm)
Jätän tämän tähän. Postattu reilu viikko ennen ostoskeskushommaa.

haluutko pistää vedon pystyy siitä että hyökätäänkö Keniaan? MukavaSamu kanssa, voidaa sopia joku määräaika jota ennen sinne pitäis ehtiä.
ymmärrätte kai että jos Al-Shabaab
toimii lähinnä Somaliassa ja on
vahvan somalivetoinen ja sen
nimi on somalin kielellä niin
kukaan ei oo menossa Keniaan. ja Somaliassa ei oo öljyä, eikä mitää muutakaa mikä ois paimentolaisuutta kannattavampaa.
This post was edited by Gastly on Sep 25 2013 06:17am