http://www.youtube.com/watch?v=6GttFQjgYVo@ Jani, seuraava kerra lenkil ajattele et tää on sun perässä.
E:
Quote (Affii @ 24 Sep 2013 21:47)
tekee iha hyvää olla välil ottamatta mitää

HA! GayYYYYYYYYYYY!!!!!!!! Senku näkis!
@ Samu, vedä 2 viikkoo lihaskuntoo ja pätkäpaastoo, droppaa kahviki jos pystyt, kyllä pärisee taas jälleen.
This post was edited by Ankeli on Sep 24 2013 03:00pm