Quote (TheJoona @ 23 May 2014 15:52)
Itellä menny vähä vajaa 500e nyt. Siellä meneee luultavasti toiset 500e.
Me mennää torstaina damiin, ja lähetään maanantai-iltana.Saa nukkua rauhassa ennen defqon sen yhen yön.
Ite käyny damissa jo sen 6 kertaa, hieno paikka se on, kaikkine herkkuineen, mutta ei enää kiinnosta muuta kun hardstylen takia.
Meil on just kiikarissa toi damissa oleskelu. Viimeks oltiin ekaa kertaa kaikki damissa, ja Defqonin jälkeen päästiin hengaan vaan kahden päivän ajan siel.
Nyt on sitä kuuluisaa aikaa perseillä oikeen kunnolla. Kun vaa rahat riittäs

Kun tultiin viimeks pelipäivän aamuna damiin, ja heti koneen ländättyä Schippoliin, korkattiin kaliat, käytii syämäs, pari tuntii palloilua ja sit bilettään. Adrenaliinilla toi koko festari menee.
FREQUENCERZ - WE WONT SLEEP!