d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1251252253254255332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 15 2014 10:30am
Defqon lennot varattu, yks yö damissa ennen defqonia, CHECK!

HelZinki Hardstyle Festival, Omenahotelli Yrjönkatu 30, CHECK!

Let the parties come!!!
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 15 2014 02:11pm
Ihan uus tuttavuus mulle. Just hieno kesäbiisi <3

Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
May 22 2014 10:39am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 23 2014 06:32am
Nyt on damiin neljäks yöks Defqonin jälkeen hotelli. Semmonen 800 menny jo valmisteluihin. En halua edes kuvitella kuinka paljon pätäkkää itse pelipaikalla kuluu...
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 23 2014 07:05am
Huikea, raju biisi Kovalta Kuskilta <3

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 23 2014 07:43am
They dont make em like this anymore!!!!!!!!!!

Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 23 2014 07:52am
Quote (Rocko @ May 23 2014 12:32pm)
Nyt on damiin neljäks yöks Defqonin jälkeen hotelli. Semmonen 800 menny jo valmisteluihin. En halua edes kuvitella kuinka paljon pätäkkää itse pelipaikalla kuluu...


:thumbsup:

Itellä menny vähä vajaa 500e nyt. Siellä meneee luultavasti toiset 500e.

Me mennää torstaina damiin, ja lähetään maanantai-iltana.Saa nukkua rauhassa ennen defqon sen yhen yön.

Ite käyny damissa jo sen 6 kertaa, hieno paikka se on, kaikkine herkkuineen, mutta ei enää kiinnosta muuta kun hardstylen takia.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 23 2014 08:11am
Quote (TheJoona @ 23 May 2014 15:52)
:thumbsup:

Itellä menny vähä vajaa 500e nyt. Siellä meneee luultavasti toiset 500e.

Me mennää torstaina damiin, ja lähetään maanantai-iltana.Saa nukkua rauhassa ennen defqon sen yhen yön.

Ite käyny damissa jo sen 6 kertaa, hieno paikka se on, kaikkine herkkuineen, mutta ei enää kiinnosta muuta kun hardstylen takia.


Meil on just kiikarissa toi damissa oleskelu. Viimeks oltiin ekaa kertaa kaikki damissa, ja Defqonin jälkeen päästiin hengaan vaan kahden päivän ajan siel.
Nyt on sitä kuuluisaa aikaa perseillä oikeen kunnolla. Kun vaa rahat riittäs :D
Kun tultiin viimeks pelipäivän aamuna damiin, ja heti koneen ländättyä Schippoliin, korkattiin kaliat, käytii syämäs, pari tuntii palloilua ja sit bilettään. Adrenaliinilla toi koko festari menee.

FREQUENCERZ - WE WONT SLEEP!
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 23 2014 08:20am
Quote (Rocko @ May 23 2014 02:11pm)
Meil on just kiikarissa toi damissa oleskelu. Viimeks oltiin ekaa kertaa kaikki damissa, ja Defqonin jälkeen päästiin hengaan vaan kahden päivän ajan siel.
Nyt on sitä kuuluisaa aikaa perseillä oikeen kunnolla. Kun vaa rahat riittäs :D
Kun tultiin viimeks pelipäivän aamuna damiin, ja heti koneen ländättyä Schippoliin, korkattiin kaliat, käytii syämäs, pari tuntii palloilua ja sit bilettään. Adrenaliinilla toi koko festari menee.

FREQUENCERZ - WE WONT SLEEP!


Ohan se näinkin mut viime defqoniin joutu lähtee puol 2 aikaan edellisenä yönä ajelee helsinkiin päin niin ei oikein nappaa enää sama :)
On se mukava olla pirteenä. Damissa on kyllä mukavaa kesällä, näyteikkunat kukoistaa jne... :) Ainut mikä vituttaa on se ihmisten paljous ja ei meinaa mihinkää päästä istumaan ku on kuppilat kaikki täynnä. Kadulla saa koko ajan varoo kautta väistellä...
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 24 2014 11:51am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1251252253254255332Next
Add Reply New Topic New Poll