Quote (KUF @ 2 Sep 2013 12:21)
SIT TOSSA KUSEE SEKIN VIELÄ ETTÄ EPÄTODENNÄKÖISEMMIN HAJA-ASUTUSALUEILLA KULKEE EDES NYKYÄÄN KUNNOLLA MITÄÄN BUSSI/JUNALIIKENNETTÄ.... /E ESIMERKIKSI TÄNNE EI PYSÄÄ EDES JUNA ENÄÄ VAAN JATKAA OHITSE ~~
TAAJAMAPORUKKA SAA JOULUKINKKUA JO PORKKANAN SIJAAN

tääl ei mee ku teollisuusjunia.. -,-
Quote (hartwall @ 2 Sep 2013 12:28)
niinno juttuhan on, et jos jengi rupeaa käyttämään julkisia enemmän, niin julkisiin on varaa satsata enemmän massia, josta saadaan sitä liikennettä sinne korpeenkin asti.
ku olis ensin sellaset. yksään bussi ei mee mun työpaikalle. ja jos menis, sillä kestäs varmaan ainaki tunti yhteen suuntaan pysähysten takia. kivaa jee mennä aamuvuoroon kuueks ku bussille saa mennä viieltä. tai yövuoroon.. ei vuorotöihin vaan mee bussia.
Quote (KUF @ 2 Sep 2013 12:31)
PHOH....EI NE SELLASIA AJATTELE....PIKEMMINKI KARSITAAN VAA LISÄÄ JOTTA BOSSEILLE JÄÄ ENEMMÄ PÄTÄKKÄÄ :F
VITUKÖYHÄT.JPG TOISINSANOEN
tämä.
Quote (eppo @ 2 Sep 2013 12:36)
Mun mielestä toi on oikeenkin loistava ehdotus, mutta sitä pitäis rukata pikkasen.
Ensinnäki toi 6snt vs 3snt on liian pieni suhteellinen ero. Joku 8snt vs 2snt ois mun mielest parempi. Lisäks vyöhykepohjaset ruuhkamaksut ainaki PKS:lle tukis tän ehdotuksen agendaa. Etenki PKS:lla pitäs pyrkiä ohjaamaan Espoon ja Helsingin välistä työliikennettä julkisiin.
jos se saatais jotenkin kiinnitettyä ihmisten työmatkoihin, jotka saatta olla pitkiä kuten parilla tutulla.. 80km yhteen suuntaan. toki jos työpaikka on alle 5kilsaa. ja sinne menee joku ratikka/bussi tai vaikka hevoskärryt, niin ymmärrän et siit pitäski rokottaa et ajat sen autolla. varsinkin kesällä.
mut sitte nää ku jotkut joutuu oikeesti kulkemaan pitkiä matkoja autolla eikä vaan oo muuta mahollisuutta, ni se o törkeetä alkaa niitä verottamaan asiasta johon ne ei voi vaikuttaa.