d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1250251252253254332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 9 2014 07:46am
Official video tosta Alphan & JoS:n biisistä (joka on tossa uusimmassa Unleashedissa)

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 9 2014 08:22am
Uskomaton collab!

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 11 2014 02:16pm
Ilmaista latausta

Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 11 2014 06:54pm


This post was edited by SekavaSamu on May 11 2014 06:55pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 12 2014 07:04am
Vuoden paras anthem hands down.

Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 12 2014 11:56am
Quote (Rocko @ May 12 2014 01:04pm)
Vuoden paras anthem hands down.

http://www.youtube.com/watch?v=9Ql83eOW7cM


Ei imo.. :(

Veikkaan, että Q-BASE anthem tulee olemaan paras.
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 13 2014 12:50pm
Quote (TheJoona @ Apr 14 2014 04:18pm)
Kohta rytisee! :)

Tuolla HelZinki Hardstyle Festival artistit, veikkaan:

Friday 11th July:

XXXXXXXXXXX (NL) = Psyko Punkz
XXXXXXXXXXX (NL) = Ran-D
XXXXXXXXXXX (BE) = Coone

Saturday 12th July:

XXXXXXXXXXX (IT) = Zatox, Tatanka tai Stephanie
XXXXXXXXXXX (NL) = Frontliner
XXXXXXXXXXX (SWE) = Wasted Penguinz ofc


4/6 oikein ;)

Eli HelZinki hardstylessä siis soittaa jos joku ei tiedä:

Perjantain 11.7.
Coone
Frontliner
D-Block & S-te-fan

Lauantai 12.7.
Zatox
Endymion
Wasted Penguinz

Supportit ilmotetaan myöhemmin mutta niistä on varmoja Digital Mindz, Proteus ja DJ J7

This post was edited by TheJoona on May 13 2014 12:51pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 14 2014 11:57am
Joo TERRRRRRRRRRRRRVE! Myyn vaikka vasemman käteni, että pääsen kaheks päiväks tonne. Eka perjantaina euphoorista tunteilua ja sitten RÄJÄHTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ VIHELTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ SUOJAUTUKAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Ei huh huh Endymionia en olis edes villeimmissä haavekuvissa voinu uneksia. HC <33333333333333333333

Mehän ollaan tuolla, Joona, molempina päivinä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 14 2014 12:27pm
DAT KICK <33333333

Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 14 2014 02:05pm
Quote (Rocko @ May 14 2014 05:57pm)
Joo TERRRRRRRRRRRRRVE! Myyn vaikka vasemman käteni, että pääsen kaheks päiväks tonne. Eka perjantaina euphoorista tunteilua ja sitten RÄJÄHTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ VIHELTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ SUOJAUTUKAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Ei huh huh Endymionia en olis edes villeimmissä haavekuvissa voinu uneksia. HC <33333333333333333333

Mehän ollaan tuolla, Joona, molempina päivinä!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kyyyyyl näin on! ;)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1250251252253254332Next
Add Reply New Topic New Poll