d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1249250251252253332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 30 2014 08:56am
:D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Apr 30 2014 07:53pm
Poijjjat paukuttaa :D Vittu ku täl hetkel semmone vaihe et mikää musa ei oikee uppoo, jtnk koitan vaatia jtn olematonta, mun korvat ei saa tyydystyä :I

e:paitsi tää ;D



This post was edited by Ankeli on Apr 30 2014 07:54pm
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 1 2014 01:01am
Ankeli mite ois tää, luukuttanu aika monta kertaa läpi

Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 2 2014 12:24pm
Quote (Rocko @ Apr 30 2014 02:00pm)
Pelkkä lauantai itellä mielessä ELLEI perjantaille ilmoteta jotain todella isoa nimeä. Lippujen hinnat on niin kovat tollaseen tapahtumaan, ja siinä on itellä jo Defqoni pohjalla kesäkuulta.

Joka tapauksessa pelipaikalle tulen ja sit viimeistään sitä vitun miittiä.

Pick up the fucking phone!

http://www.youtube.com/watch?v=Onj8jTG6lmc


Ei toi kovin paha hinta oo tommoselle kattaukselle suomen maassa. Ja raha on liian arkinen asia mietittäväks ;)

Defqonissa miittiä! Perkele.
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 2 2014 12:50pm
HelZinki Hardstyle Festival. Bileet mun huoneessa otan kajarit ja vahvistimen mukaan!

Omenahotellissa, Yrjönkadulla. Tervetuloa!
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 3 2014 07:41am
No NYT! Tällä kertaa mennään aikasemmin pelipaikalle aiheuttaan pahennusta. Ehtii turista vähän kauemmin ja luukuttaa hs.
Onhan se täällä vähän kalliimpaa mennä tollasiin bileisiin. Ei mulla sinänsä olis estettä molemmiks päiviks tulla, mutta mietin nyt tarkkaan haluanko.

Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 8 2014 11:29am
Quote (Rocko @ May 3 2014 01:41pm)
No NYT! Tällä kertaa mennään aikasemmin pelipaikalle aiheuttaan pahennusta. Ehtii turista vähän kauemmin ja luukuttaa hs.
Onhan se täällä vähän kalliimpaa mennä tollasiin bileisiin. Ei mulla sinänsä olis estettä molemmiks päiviks tulla, mutta mietin nyt tarkkaan haluanko.

http://www.youtube.com/watch?v=M5MKfyiaBTk


joo! Ite oon perjantaina 12 aikoja stadissa, hotellilla. Sit vissii 18:00 alkaa pirskeet?

Mun matkaan tulee ruotsissa asuva liettualainen kaveri. :) Olin hänen kanssaan Qapitalissa ja Qlimaxissa myös.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 8 2014 12:30pm
Kesäbiisejä alkaa tippuun. Vihdoinkin eri kick repuurnella <3

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 9 2014 06:43am
Illan tahdit Unleashedista <3

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 9 2014 07:45am
FKING RAWWWWWWWWWWWWWW

Go Back To Suomi Topic List
Prev1249250251252253332Next
Add Reply New Topic New Poll