Quote (Rocko @ May 3 2014 01:41pm)
No NYT! Tällä kertaa mennään aikasemmin pelipaikalle aiheuttaan pahennusta. Ehtii turista vähän kauemmin ja luukuttaa hs.
Onhan se täällä vähän kalliimpaa mennä tollasiin bileisiin. Ei mulla sinänsä olis estettä molemmiks päiviks tulla, mutta mietin nyt tarkkaan haluanko.
http://www.youtube.com/watch?v=M5MKfyiaBTk
joo! Ite oon perjantaina 12 aikoja stadissa, hotellilla. Sit vissii 18:00 alkaa pirskeet?
Mun matkaan tulee ruotsissa asuva liettualainen kaveri.

Olin hänen kanssaan Qapitalissa ja Qlimaxissa myös.