d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1242526272841Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 20 2012 07:38am
Quote (Rocko @ 19 Aug 2012 10:20)


Syyskuussapa aionki ostaa sitten pelin
Member
Posts: 849
Joined: Feb 14 2007
Gold: 0.15
Aug 20 2012 05:41pm
Ei kyl ois uskonu et tämmöseenki tilanteesee koskaan joutuu..

Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 21 2012 06:12am
Quote (Cioun @ Aug 20 2012 11:41pm)
Ei kyl ois uskonu et tämmöseenki tilanteesee koskaan joutuu..

http://www.youtube.com/watch?v=z91y6cR9vNA


Törmäilykopterit ftw!
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 21 2012 07:08am
FI23:lla oli hullu määrä telttoja ja autoja siellä täällä länsireunassa.

Ajoin kiusallani autot sinne tänne levälleen ~kilometrin päähän, ja virittelin teltoista löytyneitä karhunrautoja teltoille ja autojen vieree. Kivasti sain teltasta DMR, M9 ja Makarovin joihin kaikkiin 4+ lipasta, ruokaa ja juoma over 9000.

Täähä nyt alkaa pikkuhiljaa sujuu.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 21 2012 07:28am
Quote (Cioun @ 21 Aug 2012 01:41)
Ei kyl ois uskonu et tämmöseenki tilanteesee koskaan joutuu..

http://www.youtube.com/watch?v=z91y6cR9vNA


Greit kommunikeisson, mahti enklis
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 21 2012 03:06pm
latasin just tän pelin, onks joku tietty servu millä te pelailette?
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 21 2012 03:54pm
Quote (Paroni @ 22 Aug 2012 00:06)
latasin just tän pelin, onks joku tietty servu millä te pelailette?


voit pomppia servulta toiselle ihan miten vaan, aina on omat kamat ja oot siellä mihi viimeeks lopetit

ei itelläni ainakaa oo sellast mis aina pelaisin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2012 05:26am
Quote (Paroni @ Aug 21 2012 09:06pm)
latasin just tän pelin, onks joku tietty servu millä te pelailette?


FI 1-24
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 22 2012 12:20pm
varsin hyvältä tuntuu pelaa, tosin m16 oli vähän nihkee ase ku muilla porukassa on sniput :D
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2012 12:23pm
Quote (Paroni @ Aug 22 2012 06:20pm)
varsin hyvältä tuntuu pelaa, tosin m16 oli vähän nihkee ase ku muilla porukassa on sniput :D


Aws ja repus as, istun tääl airfieldil :3
Go Back To Suomi Topic List
Prev1242526272841Next
Add Reply New Topic New Poll