Quote (EreKaiser @ 26 Nov 2011 04:15)
Pizzaa!

Soijarouhetta, paprikaa, ananasta ja päälle tätä:
http://i7.goodness-direct.co.uk/d/412327b.jpg
Hyi vittu ite ostin tota soijarouhetta ihan vaan kokeillakseni ja se maistu pahvilta.
e/;
ei mul mitää vegaanei vastaan ole, itekkin varmaan olisin mutta tykkään ruuan mausta niin syön lihaa
This post was edited by Napi on Nov 25 2011 08:27pm