d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev12425262728Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Nov 25 2011 04:40pm
metripizzaa + Koulus jauhelihakeittoo ja löhöilyy.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Nov 25 2011 07:37pm
näillä menty koko päivä, nyt nukkumaan
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Nov 25 2011 08:15pm
Pizzaa! --> Soijarouhetta, paprikaa, ananasta ja päälle tätä:


This post was edited by EreKaiser on Nov 25 2011 08:16pm
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 25 2011 08:26pm
Quote (EreKaiser @ 26 Nov 2011 04:15)
Pizzaa! --> Soijarouhetta, paprikaa, ananasta ja päälle tätä:
http://i7.goodness-direct.co.uk/d/412327b.jpg

Hyi vittu ite ostin tota soijarouhetta ihan vaan kokeillakseni ja se maistu pahvilta.

e/;
ei mul mitää vegaanei vastaan ole, itekkin varmaan olisin mutta tykkään ruuan mausta niin syön lihaa

This post was edited by Napi on Nov 25 2011 08:27pm
Member
Posts: 160
Joined: Jan 21 2008
Gold: 0.00
Nov 26 2011 10:35am
nipanapi sun pm box täynnä :mad:
Täynnä :evil:
Member
Posts: 6,226
Joined: Jun 11 2005
Gold: 7,519.00
Nov 26 2011 12:08pm
Aurajuustobroileri kastiketta riisin kanssa laitoin, eipä tuo pahaa olluna
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Nov 26 2011 01:53pm
Quote (Napi @ 26 Nov 2011 05:26)
Hyi vittu ite ostin tota soijarouhetta ihan vaan kokeillakseni ja se maistu pahvilta.

e/;
ei mul mitää vegaanei vastaan ole, itekkin varmaan olisin mutta tykkään ruuan mausta niin syön lihaa


Keittää kasvisliemikuution kanssa ja maustaa viel ite, niin hyvää tulee!
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Nov 26 2011 05:05pm
Soijaproteiinirouhetta jukurtin ja maidon seassa juotuna.
ruisleipää päällä salaattia kurkkua juustoa metukkaa
perunamuussia makkarakastiketta, nakkeja lenkkejä italianpataa.
2 pannullista kahvia
munakasta
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 26 2011 05:10pm
hääsafkat yhessä mestassa
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Nov 26 2011 05:18pm
Quote (Rzi @ 27 Nov 2011 00:10)
hääsafkat yhessä mestassa


PIENISSÄ HÄISSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Go Back To Suomi Topic List
Prev12425262728Next
Add Reply New Topic New Poll