d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev12425262728255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 1 2009 11:36am
perm / legit rare jewel
7 fhr
7 dex
4 str
10 fr
10 cr
40 lr
10 pr
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold: 5,000.00
Nov 2 2009 02:34pm
Joku vanha bolo frendi heitti tämmöset:



mitää arvoo vai charsi?

Quote (excalii @ Nov 1 2009 07:36pm)
perm / legit rare jewel
7 fhr
7 dex
4 str
10 fr
10 cr
40 lr
10 pr


ihan fitun nätti! Sano viel Req

This post was edited by greydoom on Nov 2 2009 02:35pm
Member
Posts: 27,953
Joined: Jun 6 2008
Gold: 477.03
Nov 2 2009 02:39pm
Quote (greydoom @ Nov 2 2009 08:34pm)
Joku vanha bolo frendi heitti tämmöset:

http://i33.tinypic.com/27y96jn.png

mitää arvoo vai charsi?



ihan fitun nätti! Sano viel Req


en usko et noi sun saappaat oikeet, tai sun
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold: 5,000.00
Nov 2 2009 03:23pm
Quote (MaSuuuuh @ Nov 2 2009 10:39pm)
en usko et noi sun saappaat oikeet, tai sun


Täh? Mikä tost tekee muka epäaidon?

Mulla se on ihan stashissa.

anna nyt joku p/c plz?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 2 2009 03:24pm
Quote (greydoom @ Nov 2 2009 10:34pm)
Joku vanha bolo frendi heitti tämmöset:

http://i33.tinypic.com/27y96jn.png

mitää arvoo vai charsi?



ihan fitun nätti! Sano viel Req


LOL SULLA EI VARMAA OO PERM PARI BITTERSPUREJA
Member
Posts: 27,953
Joined: Jun 6 2008
Gold: 477.03
Nov 2 2009 03:25pm
Quote (greydoom @ Nov 2 2009 09:23pm)
Täh? Mikä tost tekee muka epäaidon?

Mulla se on ihan stashissa.

anna nyt joku p/c plz?


en oo varma, anna coret ja nää

arvoa iha helvetisti, mut en usko et sul tommoset
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 2 2009 03:26pm
Quote (MaSuuuuh @ Nov 2 2009 11:25pm)
en oo varma, anna coret ja nää

arvoa iha helvetisti, mut en usko et sul tommoset


sc nl ofc :D
bitterspurit, nu .08 parhaimmistoa olevat saappaat :DROOL: VITTU DROOL
Member
Posts: 27,953
Joined: Jun 6 2008
Gold: 477.03
Nov 2 2009 03:27pm
Quote (excalii @ Nov 2 2009 09:26pm)
sc nl ofc :D
bitterspurit, nu .08 parhaimmistoa olevat saappaat :DROOL: VITTU DROOL


juu siltä näyttääki, mutta jos ne kerran on stashis ni miks ne on kuvas jalas, obv fake
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 2 2009 03:28pm
Quote (greydoom @ Nov 2 2009 11:23pm)
Täh? Mikä tost tekee muka epäaidon?

Mulla se on ihan stashissa.

anna nyt joku p/c plz?


jos noi on unperms ~ 75 fgs
jos perms ni pari kiloo fg
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold: 5,000.00
Nov 2 2009 03:34pm
LOL. Fake p/c XD

Halusin vaa nähä reaktiot.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12425262728255Next
Add Reply New Topic New Poll