d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1247248249250251377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 6 2013 03:52am
Quote (Napi @ Sep 6 2013 10:46am)
vivus vivus.... oon ite iha pa, vitu 8€ sisää ja saman verran stobet

tällast jotai siel
jontti, mac bueno ja dj tatc, tapsa k ja huutava vääryys


joo katoin interwebsistä. koska oot rahaa saamas? voin ehkä lainata ku tuli lomarahat jos et mtn 800e tarvi
Member
Posts: 4,105
Joined: Jun 3 2013
Gold: 56.48
Sep 6 2013 08:16am
Quote (Napi @ Sep 6 2013 12:46pm)
vivus vivus.... oon ite iha pa, vitu 8€ sisää ja saman verran stobet

tällast jotai siel
jontti, mac bueno ja dj tatc, tapsa k ja huutava vääryys


tänään ???
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 11 2013 05:45am
Ilosta false flag päivää kaikille
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 11 2013 09:45am
Assadin synttärit. toivottavasti ei mtn pahaa tapahdu :(
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 11 2013 10:01am


kannattaa muuten kattoo jos vielä uskoo "viralliseen" 9/11 selitykseen
Member
Posts: 243
Joined: Aug 24 2013
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Sep 13 2013 12:26am
Duunissa menee aika mukavasti paskalla istuessa.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 13 2013 04:39pm
tietääkö kukaan mtn safkaa mihin lemon drop chili sopii. en jaksa googlettaa koska oon musta

hiki valuu muutenki ku näitä napsii ja sit yhestä lensi mehut silmää.

This post was edited by SekavaSamu on Sep 13 2013 04:45pm
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 15 2013 08:28pm
se ois kesäloma lusittu... alko jo pikkuhiljaa vituttaan tä tekemättömyys. jaksaapahan taas painaa töitä

Quote (LERBATOV @ Sep 13 2013 07:26am)
Duunissa menee aika mukavasti paskalla istuessa.


kyl väh. 1 palkallinen paskatauko pitää pitää.

This post was edited by SekavaSamu on Sep 15 2013 08:29pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 16 2013 05:44am
Quote (SekavaSamu @ Sep 11 2013 02:45pm)
Ilosta false flag päivää kaikille

aika kummallista miten tunnut sivuuttavan suurimman osan maailman terrorismista ihan silkalla olankohautuksella iha vaa siitä syystä ettei nää jutut tapahtunu jenkeissä
voisit lähteä hörhöilemää vaikkapa tokion sariini-iskujen, moskovan metropommitusten taikka Beslanin koulukaappauksen suhteen kanssa. venäjän kerrostalopommeja koskeviin harhaluul... teorioihin saattasit saada jopa parisen skitsofr... totuuden etsijää mukaan.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Sep 16 2013 06:02am
Quote (Gastly @ 16 Sep 2013 13:44)
aika kummallista miten tunnut sivuuttavan suurimman osan maailman terrorismista ihan silkalla olankohautuksella iha vaa siitä syystä ettei nää jutut tapahtunu jenkeissä
voisit lähteä hörhöilemää vaikkapa tokion sariini-iskujen, moskovan metropommitusten taikka Beslanin koulukaappauksen suhteen kanssa. venäjän kerrostalopommeja koskeviin harhaluul... teorioihin saattasit saada jopa parisen skitsofr... totuuden etsijää mukaan.


Juuh okei.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1247248249250251377Next
Add Reply New Topic New Poll