d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1246247248249250377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 31 2013 03:10am
Quote (Rupsu @ 31 Aug 2013 11:33)
mormonipihvit


AHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Sep 1 2013 06:30am
Mistä nykyään löytää keskittimiä elikkäs hubeja? Ei ollu expertillä ainakaa, verkkokaupastaki löyty jotai USB-systeemejä mut tarviisin nimenomaa nettiä varten.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 1 2013 06:48am
Quote (Swash @ 1 Sep 2013 15:30)
Mistä nykyään löytää keskittimiä elikkäs hubeja? Ei ollu expertillä ainakaa, verkkokaupastaki löyty jotai USB-systeemejä mut tarviisin nimenomaa nettiä varten.

luulis, et jostain clas ohlson tms löytyis
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 1 2013 11:45am
Classi, gigantti, dealerxterme emt.
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Sep 2 2013 03:45am
Quote (Swash @ Sep 1 2013 02:30pm)
Mistä nykyään löytää keskittimiä elikkäs hubeja? Ei ollu expertillä ainakaa, verkkokaupastaki löyty jotai USB-systeemejä mut tarviisin nimenomaa nettiä varten.


http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/171b/Verkko-Kytkimet
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 6 2013 03:02am
oli puhelin 2 päivää kii, tänää saa taas kavereihin yhteyttä <3

onko muilta suljettu liittymää ? vitun dna -_-
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 6 2013 03:41am
jaetti kyrpae! soittele napi jos haluat kuulla mun äänen <3
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 6 2013 03:42am
Quote (SekavaSamu @ 6 Sep 2013 12:41)
jaetti kyrpae!  soittele napi jos haluat kuulla mun äänen <3

ootko menos tänää yo talolle ? siel ois kovaa räppiä !
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 6 2013 03:46am
Quote (Napi @ Sep 6 2013 10:42am)
ootko menos tänää yo talolle ? siel ois kovaa räppiä !


tottta vitussa.
E: nyt kun tieto kantautu korviin. bähdäänkö sielä?

This post was edited by SekavaSamu on Sep 6 2013 03:46am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 6 2013 03:46am
vivus vivus.... oon ite iha pa, vitu 8€ sisää ja saman verran stobet

tällast jotai siel
jontti, mac bueno ja dj tatc, tapsa k ja huutava vääryys


This post was edited by Napi on Sep 6 2013 03:48am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1246247248249250377Next
Add Reply New Topic New Poll