☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Yleinen Keskustelu Topic
Prev
1
246
247
248
249
250
377
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 119068
Replies: 3763
Track Topic
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#2471
Aug 31 2013 03:10am
Quote (Rupsu @ 31 Aug 2013 11:33)
mormonipihvit
AHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Swash
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.18
#2472
Sep 1 2013 06:30am
Mistä nykyään löytää keskittimiä elikkäs hubeja? Ei ollu expertillä ainakaa, verkkokaupastaki löyty jotai USB-systeemejä mut tarviisin nimenomaa nettiä varten.
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#2473
Sep 1 2013 06:48am
Quote (Swash @ 1 Sep 2013 15:30)
Mistä nykyään löytää keskittimiä elikkäs hubeja? Ei ollu expertillä ainakaa, verkkokaupastaki löyty jotai USB-systeemejä mut tarviisin nimenomaa nettiä varten.
luulis, et jostain clas ohlson tms löytyis
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#2474
Sep 1 2013 11:45am
Classi, gigantti, dealerxterme emt.
ambid
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold
:
311.54
#2475
Sep 2 2013 03:45am
Quote (Swash @ Sep 1 2013 02:30pm)
Mistä nykyään löytää keskittimiä elikkäs hubeja? Ei ollu expertillä ainakaa, verkkokaupastaki löyty jotai USB-systeemejä mut tarviisin nimenomaa nettiä varten.
http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/171b/Verkko-Kytkimet
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#2476
Sep 6 2013 03:02am
oli puhelin 2 päivää kii, tänää saa taas kavereihin yhteyttä
onko muilta suljettu liittymää ? vitun dna
SekavaSamu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold
:
23.47
#2477
Sep 6 2013 03:41am
jaetti kyrpae! soittele napi jos haluat kuulla mun äänen
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#2478
Sep 6 2013 03:42am
Quote (SekavaSamu @ 6 Sep 2013 12:41)
jaetti kyrpae! soittele napi jos haluat kuulla mun äänen
ootko menos tänää yo talolle ? siel ois kovaa räppiä !
SekavaSamu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold
:
23.47
#2479
Sep 6 2013 03:46am
Quote (Napi @ Sep 6 2013 10:42am)
ootko menos tänää yo talolle ? siel ois kovaa räppiä !
tottta vitussa.
E: nyt kun tieto kantautu korviin. bähdäänkö sielä?
This post was edited by SekavaSamu on Sep 6 2013 03:46am
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#2480
Sep 6 2013 03:46am
vivus vivus.... oon ite iha pa, vitu 8€ sisää ja saman verran stobet
tällast jotai siel
jontti, mac bueno ja dj tatc, tapsa k ja huutava vääryys
This post was edited by Napi on Sep 6 2013 03:48am
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
246
247
248
249
250
377
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact