Quote (kerpele @ Feb 12 2011 07:30pm)
http://img819.imageshack.us/img819/1735/screenshot069l.jpg
Paljo laittas ft hinnaks, kai tosta ny 200 pitäs saad? sccl
Melkosen hatun oot kylla loytany

Se alkaa oleen melkeen Trophy room tavaraa.

Ela nyt tyydy mihinkaan 200, yrita sinne 500+ melkee paasta

Toisaalta en oo tietonen oikeen nykysista hinnoista.