d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1243244245246247377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 25 2013 06:19am
Quote (SekavaSamu @ 25 Aug 2013 15:11)
jumalauta happo on metkaa tavaraaa. sulattaa mielen ja musiikkin yhten niin, että on
mahdollista elää kokonaisia levyjä oman mielen sisällä.... noin mellevä meininki ei oo koskaa ollu.


...............
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 25 2013 06:21am


eeppinen matka. mieli pysty vieläkään käsitteleen et mitä vittua tapahtu. Rzi sunkin kannattaa alkaa päihtyy kunnolla
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 25 2013 06:23am
Quote (SekavaSamu @ 25 Aug 2013 15:21)
http://www.youtube.com/watch?v=GWpSbTdNMjk

eeppinen matka. mieli pysty vieläkään käsitteleen et mitä vittua tapahtu. Rzi sunkin kannattaa alkaa päihtyy kunnolla


ei kyllä kannata koska ei tarvii
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 25 2013 06:28am
samu: http://forums.d2jsp.org/info.php?p=9
#2.
ei enempää siitä aiheesta.
Kiitos.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 26 2013 09:45pm
vittu kun unirytmi meni sekasin kun en toissayönä saanut unta. viimeyönä nukuin 16h ja nyt alkaa väsyttään..... :zzz:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 28 2013 06:54am
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288593698959.html

"Ylen mukaan ministeriö esittää myös eläkeiän nostamista, oppivelvollisuusiän pidentämistä sekä opintotuen muuttamista lainapainotteisemmaksi."


En tiä pitäskö itkee vai nauraa :D

ennenku alan perhettä perustaan ni muutan kyl pois tästä helvetistä... ei se ihme oo, et nii moni rikas muuttaa pois suomesta.
eikä olla kyl menossa parempaa suuntaa viel hetkeen
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 28 2013 07:12am
4 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Rzi, eppo, Rupsu, Affii

nyt tulee jotain kovaa settiä
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Aug 28 2013 07:46am
Quote (SekavaSamu @ 28 Aug 2013 15:54)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288593698959.html

"Ylen mukaan ministeriö esittää myös eläkeiän nostamista, oppivelvollisuusiän pidentämistä sekä opintotuen muuttamista lainapainotteisemmaksi."


En tiä pitäskö itkee vai nauraa :D

ennenku alan perhettä perustaan ni muutan kyl pois tästä helvetistä... ei se ihme oo, et nii moni rikas muuttaa pois suomesta.
eikä olla kyl menossa parempaa suuntaa viel hetkeen


"Ylemmässä korkeakoulututkinnossa ei sen sijaan maksettaisi opintorahaa ja asumislisää, vaan opintotuki olisi opintolainaperustainen. Näin valtio säästäisi maksetuissa opintotuissa ja opiskelijoilla olisi selkeä kannustin nopeaan valmistumiseen."

ei viddu mage
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 28 2013 07:50am
Tjoo eli korkeakouluun meno olis riski enemmän kun mahdollisuus
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 28 2013 08:12am
Quote (Swash @ 28 Aug 2013 16:46)
"Ylemmässä korkeakoulututkinnossa ei sen sijaan maksettaisi opintorahaa ja asumislisää, vaan opintotuki olisi opintolainaperustainen. Näin valtio säästäisi maksetuissa opintotuissa ja opiskelijoilla olisi selkeä kannustin nopeaan valmistumiseen."

ei viddu mage

oo 50€ ulosottoon velkaa - ei tartte opintolainaa, sossusta samat rahat :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1243244245246247377Next
Add Reply New Topic New Poll