Quote (SekavaSamu @ 28 Aug 2013 15:54)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288593698959.html"Ylen mukaan ministeriö esittää myös eläkeiän nostamista, oppivelvollisuusiän pidentämistä sekä opintotuen muuttamista lainapainotteisemmaksi."
En tiä pitäskö itkee vai nauraa

ennenku alan perhettä perustaan ni muutan kyl pois tästä helvetistä... ei se ihme oo, et nii moni rikas muuttaa pois suomesta.
eikä olla kyl menossa parempaa suuntaa viel hetkeen
"Ylemmässä korkeakoulututkinnossa ei sen sijaan maksettaisi opintorahaa ja asumislisää, vaan opintotuki olisi opintolainaperustainen. Näin valtio säästäisi maksetuissa opintotuissa ja opiskelijoilla olisi selkeä kannustin nopeaan valmistumiseen."
ei viddu mage