Quote (Otho- @ Dec 3 2010 02:20pm)
5 fg vissiin, ei tommosel oikee tee mitaa
sc hc ladder, mita vittua toi tarkottaa?
8Dsmall charm

Quote (tinblo @ Dec 3 2010 02:37pm)
Originaalissa d2:ssa ei oo charmeja. Softi.
Enkä aatellu tarpeelliseks laittaa tota lodii tohon, koska aattelin et se on aika ilmeistä et small charmei ei ole classicis, mut vissiin olis taas pitäny, kun muistelee miten vammasta porukkaa tälläkin foorumilla hilluu.
This post was edited by kerpele on Dec 3 2010 03:17pm